Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ilder fundet i Horsens

Startet af Sletho, 14. December 2010, kl. 15:08

Sletho

Goddag goddag herinde.

Dette er jo min første post - men var nede i Farmland her i Horsens for nogle dage siden og så de havde fået en ilder. Det er en de har fået leveret fra en som har fundet den løbe rundt i sin have. Jeg var nede i Farmland igen i dag, og ejeren er stadig ikke fundet. Så derfor ville jeg lige sige det herinde, da jeg synes det er utrolig synd at den skal være 'fanget' i det bur 24 timer i døgnet :(
Jeg aner ikke særlig meget om ildere (Faktisk ingenting), men den så ikke specielt gammel ud og den lignede meget denne her i farven:
http://webzoom.freewebs.com/theferrethotel/scrumpy3.jpg
Den var desuden noget mere urolig i dag end da jeg var dernede sidst.

Så hvis der er nogen som kender en der savner sin ilder, så kom derned og få den hentet! ;)

Soelberg`s SUN ferret


måske man skulle kikke ned forbi i morgen og snakke med dem.

cmkh

Må værer en der savner den smukke ilder



Anne

hvis det er så er den vel hjemme hos gitte og har det godt nu. Håber da at ejer dukker op! underligt at en bortløben ilder pludselig er i en dyrehandel!!??

Bawa

Citat fra: Anne Dato 14. December 2010, kl. 22:41
hvis det er så er den vel hjemme hos gitte og har det godt nu. Håber da at ejer dukker op! underligt at en bortløben ilder pludselig er i en dyrehandel!!??
Personen der fandt den har nok ikke anet hvordan han/hun skulle tage sig af den,
og tænkte at dyrehandlen nok vidste det, da de jo burde vide det meste om de dyr de sælger tilbehør til.
Ved ikke om det er sådan det hænger sammen, men det var min første tanke :)

lille_thor

ja det er nok sådan finderen har tænkt, havde det været mig der havde fundet et bortløben dyr, havde jeg gået op til dyrlægen med den.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred