Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

karma er forsvundet

Startet af tzari, 15. December 2010, kl. 18:49

PiaLyng

Citat fra: Avataren1 Dato 21. December 2010, kl. 16:43
Alle jer hunde elskere. I er kraftedme ligeså dumme som det møgdyr af en hund. Hunde burde ikke eksistere. de er det værste afskum af et dyr overhovedet kan være. Den hund som aflivede karma. skal brændes og tortureres inden den skal dø. ejeren fotjener samme behandling siden han bare smed karma i skraldespanden. I er sgu da for dumme hvis i bare med 1 eneste ord prøver at forsvare den lorte hund. Hvis i virkelig syntes den fortjener at blive forsvaret. fortjener i ikke at eje dyr. I er simpelthen for syge i hovedet herinde, hvad fanden tænker i på hjerneløse kyllinger. Jeg føler for de dyr der er i jeres forvaring. det er så synd for dem at have ejere som jer. totalt spild af verdens befolkning.

hunde skal udryddes , lorte kræ..

Sikke et fint sprog du har dig :).

Jeg synes det sjovt du skriver at du har ondt af dyrene i "hunde elskernes" forvaring,
når du tydeligt skriver hvordan DU vil MISHANDLE et andet dyr - pga en naturlig fremgang.
Jeg har skam også ondt af Karma skulle dø på den frygtelig måde - men på den anden side forstår jeg godt hunden og dens ejere.

Forsat god jul :).

Avataren1

tusind tak pia for at jeg har et fint sprog. syntes jeg også selv :)

og til den der mener at jeg er hunde racist. så nej jeg er ikke blevet bidt af en hund. jeg hader dem bare generelt og altid gjort. mener at de burde udryddes. den mening har jeg vel lov til at have. ligesom du har lov til at være et menn.. hov undskyld, du har lov til at være her som hvad du nu er. :)

og ja jeg har en søster til Karma hos mig. godt at vide. ikke ?

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Avataren1 Dato 21. December 2010, kl. 17:24
tusind tak pia for at jeg har et fint sprog. syntes jeg også selv :)

og til den der mener at jeg er hunde racist. så nej jeg er ikke blevet bidt af en hund. jeg hader dem bare generelt og altid gjort. mener at de burde udryddes. den mening har jeg vel lov til at have. ligesom du har lov til at være et menn.. hov undskyld, du har lov til at være her som hvad du nu er. :)

og ja jeg har en søster til Karma hos mig. godt at vide. ikke ?

Så må det da være ret svært at være dig, for Danmark er jo proppet med hunde... Og det er jo ikke dem der har hundes skyld at du har et had til dem. Men når du ikek har noget at ha dit had i, sys jeg bestemt ikke vi kan bruge din mening til noget som helst.

Det er sku dig der er en hjerneløs kylling når du kommer med så langt ude latterlige udtagelser...

Tjoe man kunne jo godt forestille sig at du mener som du gør fordi du er hvalpekøber hos Vivian og så lige "rygklapper" hende lidt...


Malene

[besked=Malene]Så er det vist godt! Nu handler tråden ikke længere om ilderen der var forsvundet og jeg har derfor låst den.
Hvis I har lyst til at diskutere mere om hunde, så må I oprette en ny tråd. Det her kommer der vist ikke noget godt ud af![/besked]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.