Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Her bor vi!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 11. April 2011, kl. 18:58

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Tænkte lige at jeg ville vise hvordan mine drenge bor!

Her er deres bure.. Det var virkleig skønt at slippe af med det gamle "legoklodsbur" og i stædet ha to ens bure!


De har deres egen sofa som de tit ligger og sover i! Dog vil jeg gerne ha den fjernet da de konsekvens blir ved med at tro at gulvet under er en bakke! Også selvom jeg stiller 100 bakker ind under :@
Og så har jeg alt deres sengetøj i skabet!


Og så har vi også hundens store transportbur stående derinde!


Og så til sidst legehjørnet med ynglingskassen!


Så har jeg en plade jeg kan sætte for døren så de kan rende frit derinde hvis de ikke lige skal være i resten af huset!

Shamua

Det ser sku da meget lækkert ud! Kan godt li dit blå/grønne tema i et af burene :D Hold da op den papkasse holder godt! :D

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua Dato 11. April 2011, kl. 19:20
Det ser sku da meget lækkert ud! Kan godt li dit blå/grønne tema i et af burene :D Hold da op den papkasse holder godt! :D

Tak! Det er jeg os selv ret glad for!
Hehe ja. Det er helt vildt! Den er fra lige før DIU 2010 og drengen elsker den bare, de leger og sover der. Så nænner bare ikke og smide den ud!

KariN

Det ser da fint ud :)

Du kan pille benene af sofaen, så kan de ikke komme ind under og bruge den som bakke ;) Det gjorde jeg med min gamle sofa fordi min gamle dreng også mente at det var tilladt at bruge sofan som bakke nedenunder :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Delle

Citat fra: KariN Dato 11. April 2011, kl. 19:55
Det ser da fint ud :)

Du kan pille benene af sofaen, så kan de ikke komme ind under og bruge den som bakke ;) Det gjorde jeg med min gamle sofa fordi min gamle dreng også mente at det var tilladt at bruge sofan som bakke nedenunder :)

Du har lige reddet mig!

Jeg har jo fået to nye tøser, og den ene er sammen med Delle begyndt at samarbejde om at ødelægge stoffet nedenunder så de kan komme op under sofaen (Altså ind til fjedrene) og de graver så det er til at blive sindssyg af, og jeg bliver ved med at skulle passe på de nu ikke sidder fast derinde eller noget, så har virkelig hele tiden været efter dem.. Jeg havde slet ikke tænkt på at tage benene af!!! Så TAAAK for rådet, selvom det ikke var til mig! Hehe... :D  <3

AlisVolatPropiis

hvis de "bare" graver -så kan man sætte bævernylon på. hvis man ikke vil lavt ned at sidde... :) Det har vi gjort...eller en træplade :)

Delle

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 11. April 2011, kl. 20:56
hvis de "bare" graver -så kan man sætte bævernylon på. hvis man ikke vil lavt ned at sidde... :) Det har vi gjort...eller en træplade :)

Det vil jeg huske.. :) Nu har jeg lige taget benene af, og lukket fritterne ud for at undersøge det, og de er ret frustreret over de ikke kan komme ind under nu.. :D

Minority ferrets

hvor er det fint Anna  :ja:
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

A_M_T >Team Unique Ferrets<


Julie Stuhr

Vores skal også have deres eget værelse så snart vi flytter :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Julie Stuhr Dato 12. April 2011, kl. 09:13
Vores skal også have deres eget værelse så snart vi flytter :)

Det er altså også bare dejligt at ha det!

Julie Stuhr

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 12. April 2011, kl. 09:45
Citat fra: Julie Stuhr Dato 12. April 2011, kl. 09:13
Vores skal også have deres eget værelse så snart vi flytter :)

Det er altså også bare dejligt at ha det!

Ja, så har man ikke så dårlig samvittighed, hvis man en dag ikke har så meget tid :)

lille_thor

du har da rigtig faaet rydet ud paa ildervaerelset.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred