Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

ilder fundet i silkeborg. med halsbånd

Startet af mo-cheri, 1. Maj 2011, kl. 21:36


NemoToft

Nøj, det håber jeg også. Det skærer helt i hjertet at se på dens bedende øjne....

Shamua

NEj nej nej.. sådan et mini bur :/ ARGH...

Vh. Marianne

Julie Stuhr

Hvis den er tam, så er det da intet problem at tjekke kønnet. Jeg håber den kommer hjem snart!

Dyrenørden

Stakkels ilder :( Overvejer at ringe dertil og tilbyde min hjælp med den. Godt nok har jeg først lige fået min første ilder men er ikke bange for at tage dem op og kan godt kende forskel på han og hun ;) Og så kunne jeg evt. tilbyde at passe den til ejer kom har et lille ekstra bur ikke så stort men bedre end det på billedet!

mette11

CitatStakkels ilder  Overvejer at ringe dertil og tilbyde min hjælp med den. Godt nok har jeg først lige fået min første ilder men er ikke bange for at tage dem op og kan godt kende forskel på han og hun  Og så kunne jeg evt. tilbyde at passe den til ejer kom har et lille ekstra bur ikke så stort men bedre end det på billedet!
Det synes jeg altså godt at man kan tillade sig at gøre. Nu tror jeg at det er en fælde de har brugt til at indfange ham/hende med, så jeg håber da virkelig ikke at han/hun kun har det plads, for det vil godt nok være dyreplageri. Men man kan jo altid ringe og snakke med dem og høre om hvor ilderen befinder sig og om de har brug for hjælp til at passe ham/hende.

Dyrenørden

Mette: Ja det var det jeg tænkte. Prøver lige at ringe når jeg har været ude med hundene. De står og ånder mig i nakken lige nu ;)

Dyrenørden

ey hvor latterligt der er ikke noget tlf. nr. man kommer bare til en side hvor man skriver sine oplysninger og en besked! Virkeligt dårligt synes jeg!

Anne

man må vel på krak kunne finde et nummer på internatet?

Dyrenørden

Har aldrig hørt om et internat i silkeborg. Men har skrevet til dem og skrevet mobil nr og mail så de har mulighed for at svare men tror måske slet ikke det kommer direkte til dem der har med ilderen at gøre men dem der administrerer hjemmesiden :( Træls de ikke har noget bedre information på siden

mo-cheri

aller nederst på siden står der: Dyrenes Beskyttelse · Alhambravej 15 · 1826 Frederiksberg C · Tlf. 33 28 70 00 · db@dyrenesbeskyttelse.dk

så burde de kunne fortælle noget mere om hvor den befinder sig...

ville også gerne hjælpe, men min den ene kan overhoved ikke med andre ilder...

håber der sker noget godt for den...

Dyrenørden

Prøver at ringe dertil imorgen. Håber den er kommet hjem igen

mo-cheri


Dyrenørden

Ja efter lang ventid og flere omstillinger fik jeg endeligt fat i en fra dyrenes beskyttelse der kunne fortælle mig at ilderen står ved personen der har fundet den hvilket jeg ikke tror er så godt :( de udleverede nummeret til damen der har fundet den selvom de ikke må men de kunne godt forstå at jeg vil hjælpe og at ildere ikke skal stå i et lille bur men kræver en del. Ringer til hende i eftermiddag og håber så på jeg kan hjælpe staklen og give hende et godt ophold til ejeren dukker op :) Jeg kommer med en update så snart jeg har snakket med damen :)

Eliza

Har du overvejet hvad du vil gøre med den hvis ejeren ikke dukker op?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.