Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

ilder fundet i silkeborg. med halsbånd

Startet af mo-cheri, 1. Maj 2011, kl. 21:36

Bawa

Citat fra: Dyrenørden Dato 11. Maj 2011, kl. 16:19
Bawa: Nej det er det ikke men hun må have taget fejl for min kæreste har arbejdet der inde for samme tidsrum og der har ikke været ildere. Kan hun have taget fejl af surikaterne?
På Hansenberg? Og nej, jeg tror ikke min veninde er så retarderet at hun ikke kan kende forskel på en ilder og en surikat :)
Men som jeg skrev før, så er det jo også lige meget når det ikke er det denne her tråd handler om. Lad det nu ligge.

Dyrenørden

Citat fra: Bawa Dato 11. Maj 2011, kl. 17:12
Citat fra: Dyrenørden Dato 11. Maj 2011, kl. 16:19
Bawa: Nej det er det ikke men hun må have taget fejl for min kæreste har arbejdet der inde for samme tidsrum og der har ikke været ildere. Kan hun have taget fejl af surikaterne?
På Hansenberg? Og nej, jeg tror ikke min veninde er så retarderet at hun ikke kan kende forskel på en ilder og en surikat :)
Men som jeg skrev før, så er det jo også lige meget når det ikke er det denne her tråd handler om. Lad det nu ligge.

Ja på Hansenberg :) hehe. nej der er ret stor forskel men nogen af de folk der går dernede vil sagtens kunne forveksle dem tror jeg. Hehe. Hørte en gang en pige der snakkede om at en tiger var hundyret og løven handyret hun troede det var samme art :S hehe

Barky

Citat fra: Dyrenørden Dato 11. Maj 2011, kl. 19:52
Citat fra: Bawa Dato 11. Maj 2011, kl. 17:12
Citat fra: Dyrenørden Dato 11. Maj 2011, kl. 16:19
Bawa: Nej det er det ikke men hun må have taget fejl for min kæreste har arbejdet der inde for samme tidsrum og der har ikke været ildere. Kan hun have taget fejl af surikaterne?
På Hansenberg? Og nej, jeg tror ikke min veninde er så retarderet at hun ikke kan kende forskel på en ilder og en surikat :)
Men som jeg skrev før, så er det jo også lige meget når det ikke er det denne her tråd handler om. Lad det nu ligge.

Ja på Hansenberg :) hehe. nej der er ret stor forskel men nogen af de folk der går dernede vil sagtens kunne forveksle dem tror jeg. Hehe. Hørte en gang en pige der snakkede om at en tiger var hundyret og løven handyret hun troede det var samme art :S hehe

Det giver en Liger... en huntiger + hanløve...  omvendt en Tigon....
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dyrenørden

Barky: Ja det ved jeg men hun mente at de 2 var af samme art men at hunkøn jo så havde striber og hankun var gule ;)

Minority ferrets

hej nu bringer jeg lige den her tråd op igen ^^ jeg så den ikke lige da den var aktuel  :/ Men altså jeg går på Hansenbergs dyrepasseruddannelse i Kolding og spurgte i dag min vejleder ad og de har ikke ildere eller haft det inden for de sidste 5 år :) bare lige en biinformation  så der ikke er nogen der ser tråden og tænker der skal jeg gå så... :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html