Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hjælp til Petfoodsilderen

Startet af PetPile, 28. Juni 2011, kl. 17:05

PetPile

Efter en laaang pause fra udstillinger går jeg lidt med tankerne om at få en bod til Petfoodsilderen.

Jeg har ikke rigtig lyst til at være på udstillinger mere, da jeg synes det er lidt flovt at jeg har måtte aflyse 2 gange.

Så jeg vil høre om der er en der kunne have lyst til at stå i bod for PetPile til den udstilling?

Evt. kan der måske blive lavet en ordning med at dine ildere, hvis du er udstiller, bare kan stå ved siden af boden. Det skal jeg dog lige høre arrangørene om først.

Som tak vil jeg gerne give dig nogle produkter til dine ildere. Du kan vælge for 10% af det der bliver tjent, blandt de produkter du skal sælge.

Jeg håber at der er en der kunne have lyst til at hjælpe, for jeg ved at der er mange ilderejere der er glade for tingene.
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

KariN

Undskyld mig, men jeg vil da mene at det er mere flovt at få en anden til at møde op?? Man må stå til ansvar for sine handlinger og ikke "tørre" den af på andre..

Jeg syns bare du skal møde op med din bod, som du selv skriver er der mange der er glade for de ting i laver og sælger, og jeg tror ærlig talt ikke at nogen vil være efter dig, hvis det er det du er nervøs for..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

PetPile

Tak for din mening.

Jeg tror bare at jeg ville have det ubehageligt med det. Jeg kan heller ikke den dag, da jeg regner med at være i Schweiz.

Jeg prøver ikke at tørre den af på andre overhovedet.

Jeg håber at der er en der vil stå i bod for mig :)
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile