Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Roseildern prøver igjen :)

Startet af sitrus, 3. Juli 2011, kl. 00:35

sitrus

Hei

Siden tidligere Rosildern nå har skiftet navn til Skjærildern, vil vi i den opprinnelige arrangementskomiteen prøve å starte opp igjen den orginale Roseildern

Vi vil i den anledning lodde stemningen for dette blandt publikum.

Utstillingen vil med all sansynlighet holdt i samme lokale som tidligere (skytterhallen i Molde), siste helgen i mars 2012.

Vi ønsker å arrangere en god gammeldags Roseildernutstilling i kjent stil, men med forbedringer

De som er interessert i at Roseildern nok en gang skal bli et faktum, kan sende oss en påmeldingsmail til nyeroseildern@hotmail.no Trenger ikke være komplett i første omgang selv om dette er en fordel, trenger minimum fullt navn og antall ildere

mer informasjon og ny hjemmeside vil komme så fort som mulig

Mvh Stine, Beate og Eva

Dark Crystal Ferret

Jeg har faktisk altid drømt om at prøve at deltage på Rosenilderen.
Men desværre er det en alt for lang tur for mig :(
Ellers var jeg helt sikker på.. for har virkelig hørt så meget godt om netop Rosenilderen.
Men håber da i har held med at få den op igen :)

Anne

Jeg ville gerne, det er en super udtsilling... men altså MOLDE...!

Jeg husker stadig da jeg var med... snestorm, vi nåede ikke færgen til molde og måtte sove i bilen i alt for mange minusgrader. Dagen efter kunne bilen ikek starte og vi måtte køre ned af bakken mod vandet for at få gang i den, heldigvis startede den da før vi røg i! Så blev vi lige blitzet af en fartkontrol i molde også.

Jeg svor vist at jeg ikke ville tage den tur igen!


I skulle hellere flytte den lidt tættere på, til Drammen :P

FerretParadise

Jeg er helt vild med selve udstillingen, den er super hyggelig at deltage på.
Men jeg synes det er for lang en rejse for mine dyr, der er altså langt til Molde fra København.
Ann Hillerslev.

sitrus

Auda Anne. Det var jeg ikke klar over, men det er derfor vi har flyttet den fra november til mars for å unngå snøstorm og alt for mange minusgrader for de tilreisende, i tilegg til fare for stengte fjelloverganger ;)

Anne

Det lyder fornuftigt, men jeg springer stadig over :) Det må være dejligt for dem der bor langt oppe i norge at det hele ikke er hernede af, men for os danskere, i hvert fald mig der er så heldig at bo ikke alt for langt fra færgen til larvik, er Drammen nu noget mere overskuelig at komme til :)

Beate

Jeg ER der! :D Med dyr!
Jeg kommer jo opprinnelig fra Molde (nesten), så det må jo være obligatorisk oppmøte for min del :)
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

sitrus


sitrus

Da er hjemmesiden på plass, og datoen er forandret for at det skal bli bedre for de fleste. Den holdes  25. august, så ingen sjanser for stengte fjelloverganger og snøstorm :P

www.roseildernutstilling.webs.com Kom kom :D

sitrus

Kom igjen folkens! meld dere på og kom. dette blir en knallkoselig utstilling :D

Shamua

Har lige 2 spørgsmål :) . Uddeler i bedste angora? Den er nemlig ikke nævnt på hjemmesiden udfra hvad jeg kan se :P  Og deltager angora i kampen og BIS og BIM? :)

Vh. Marianne

sitrus

Hehe, pr. nå har vi ingen angora påmeldt så vi har ingen å dele ut beste angora til, men blir det sånn at vi får nok påmeldte angora til å ha egne klasser vil det bli delt ut beste angora. Hvordan vi gjør det med videre bedømming har vi ikke helt bestemt oss for retningslinjene enda. men det kommer innen kort tid.

CrazyFerretLady

Roseilder'n 2012 er avlyst grunnet dårlig oppslutning.

Anne

Det var synd. Jeg havde ikke selv meldt mig på af de grunde jeg har skrevet tidligere, men det var nu en skøn udstilling og det er synd I ikke kan få den til at køre