Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

VIF 2012

Startet af CMS, 28. Juli 2011, kl. 10:02

Malene

#15
[besked=Malene]Tråden er blevet delt: Aldersgrænse for veteraner.[/besked]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

PiaLyng

Yay :D!
Var lige så ked af den lå i november for der ku jeg ikke!
Men nu vil vi sq møde op alle sammen hvis vi får pladser :D

CMS

HUSK TILMELDINGEN ÅBNER I DAG KL. 18!! :D
Mange hilsner Christina

A_M_T >Team Unique Ferrets<

#18
Citat fra: CMS Dato 15. August 2011, kl. 13:03
HUSK TILMELDINGEN ÅBNER I DAG KL. 18!! :D
[/quote

Hvad med os der lavede tilmelding til petfoods?! Får vi bekræftelse inden tilmeldingen starter eller?

CMS

Nej altså, alle der tilmeldte i lørdags HAR fået pladser :) I skal nok få en bekræftelse med antal osv., men om jeg når det i dag, kan jeg ikke love..
Mange hilsner Christina

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: CMS Dato 15. August 2011, kl. 13:09
Nej altså, alle der tilmeldte i lørdags HAR fået pladser :) I skal nok få en bekræftelse med antal osv., men om jeg når det i dag, kan jeg ikke love..

Nej nej, det var heller ike for at stresse elelr noget! det var bare for at være sikker på at man ikek skulel gøre noget mere! Men tak, så vil jeg tage den med ro i aften;O)

Barky

...og i et anfald af kombineret gruppepres og sindssyge har jeg udbedt mig 2 pladser... *G*
Så I kan også forvente at se de 2 kællinger (ok, 3 med mig) på VIF 2012...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_thor

YES det vil så sige at når vi har afleveret den tilmeldings sedel i lørdags så skal vi ikke side klar på tasterne kl.18.00 fååårkk.. det er jeg bare glad for :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Sølvsten

Er det normal kutyme at der er nogle der kan tilmelde sig en udstilling før andre får mulighed for det?

Barky

#24
Citat fra: Sølvsten Dato 15. August 2011, kl. 13:50
Er det normal kutyme at der er nogle der kan tilmelde sig en udstilling før andre får mulighed for det?

Det har været meget normalt engang, det er vist nyt i dk.
Men jeg kan huske at da jeg udstillede aller første gang nogensinde, i norge, lå der i velkomstposen nogen tilmeldingsskemaer man kunne aflevere når dagen var slut, til næste års udstilling. (Viking Ildern) Og det var tilbage i 2005...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten

Så må man jo bare håbe at der er nogle pladser tilbage hvis man vil med på VIF

Barky

Citat fra: Sølvsten Dato 15. August 2011, kl. 13:59
Så må man jo bare håbe at der er nogle pladser tilbage hvis man vil med på VIF

Mon ikke.. ;)  Ellers må CMS jo "bare" skaffe en dommer mere! *G*

Men jeg forstår godt ideen med at kunne tilmelde sig "via" en udstilling. På den måde er arrangør jo rimelig sikker på at dem som tilmelder sig, også dukker op! Altså, det er nogen som tager til udstillinger, og ikke "bare" overvejer at prøve det, og så tilmelder sig og dermed optager pladser for nogen som rent faktisk VIL dukke op.

Det er nemlig tit et problem at mange tilmelder sig, men så ikke melder fra, og dermed optager pladser for andre.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten

Jeg kan godt se din pointe  med at det er surt folk ikke dukker op. Men det er også surt at man skal deltage på alle ilderudstillinger i Danmark for at være sikker på en plads.

Stephanie

Citat fra: Barky Dato 15. August 2011, kl. 13:19
...og i et anfald af kombineret gruppepres og sindssyge har jeg udbedt mig 2 pladser... *G*
Så I kan også forvente at se de 2 kællinger (ok, 3 med mig) på VIF 2012...

Det er bare for godt at du tager med :D Også selvom mine drenge jo så nok skal konkurrere mod din ældre præmie-dame :D

Barky

Citat fra: Sølvsten Dato 15. August 2011, kl. 14:06
Jeg kan godt se din pointe  med at det er surt folk ikke dukker op. Men det er også surt at man skal deltage på alle ilderudstillinger i Danmark for at være sikker på en plads.

Før du bliver helt ærgelig over at du ikke har fået en plads på VIF, hvad så med at sende en tilmelding iaften kl 18 og se om ikke der rent faktisk stadig *er* pladser.. ;)

Jeg tror måske også at de har været uddelt på petfoods kun, og nok kun fordi at de ik blev uddelt på vif sidste år. Så det er ikke sådan at folk har kunnet tilmelde sig i mange mdr.. Det var en enestående mulighed. Og dem der ville greb den.
Bla bla bla.... Hilsen Julia