Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

VIF 2012

Startet af CMS, 28. Juli 2011, kl. 10:02

Barky

Citat fra: Stephanie Dato 15. August 2011, kl. 14:15
Citat fra: Barky Dato 15. August 2011, kl. 13:19
...og i et anfald af kombineret gruppepres og sindssyge har jeg udbedt mig 2 pladser... *G*
Så I kan også forvente at se de 2 kællinger (ok, 3 med mig) på VIF 2012...

Det er bare for godt at du tager med :D Også selvom mine drenge jo så nok skal konkurrere mod din ældre præmie-dame :D

Hehe.. Gruppepres!! :P Ej, Zallie har "kun" snuppet 2 pladser på hendes sidste udstillinger, så no worries... Hendes madmor har også stadig nedlagt forbud mod at hjemtage rosetter. Så jeg hepper på de andre i klassen.. :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten

Citat fra: Barky Dato 15. August 2011, kl. 14:15
Citat fra: Sølvsten Dato 15. August 2011, kl. 14:06
Jeg kan godt se din pointe  med at det er surt folk ikke dukker op. Men det er også surt at man skal deltage på alle ilderudstillinger i Danmark for at være sikker på en plads.

Før du bliver helt ærgelig over at du ikke har fået en plads på VIF, hvad så med at sende en tilmelding iaften kl 18 og se om ikke der rent faktisk stadig *er* pladser.. ;)

Jeg tror måske også at de har været uddelt på petfoods kun, og nok kun fordi at de ik blev uddelt på vif sidste år. Så det er ikke sådan at folk har kunnet tilmelde sig i mange mdr.. Det var en enestående mulighed. Og dem der ville greb den.

Jamen jeg tænker såmænd ikke på mig selv. Jeg tænker mere sådan generelt og måske mere på nye udstillere.

katja

har tilmeldt mig via udstillingen i lørdags, så må vi s...

glæder mig till at møde nye dejlige mennesker og ildere, om ikke andet så for hyggens skyld

og tak til dem der var der i lørdags, ved godt jeg ikke ligefrem gik rundt og hilste, men fik alligevel set nogle dejlige ildere,og snakket med nogle dejlige mennesker,,

tusinde tak for en dejlig dag
ejer af 7 dejlige trolde,

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hehe nu skal jeg lige spørge igen!

Hvad med hvis vi gerne vil medtage løbegård os der tilmeldte i lørdags?!

mette11

Jeg synes faktisk som Christel at det er lidt unfair at nogen har haft chance for at tilmelde sig i lørdags. Jeg har nemlig det problem at jeg ikke er hjemme kl.18 da vi er inviteret ud til middag i dag og hvis jeg ikke får pladser pga. at mange pladser er reserveret lørdag, ja så bliver jeg sgu ret ærgelig.  :( For jeg havde godt kunne komme ned i lørdags (at jeg så ikke gjorde det er en helt anden sag). Hvis jeg havde vidst der var mulighed for at tilmelde sig til VIF, så var jeg næsten sikkert mødt op, for jeg vil rigtig gerne med nemlig.

Anne

#35
Jeg havde da ikek mulighed for at tilmelde mig via petfoods i lørdags, og jeg er RET sikker på at jeg var der.... jeg ville uden tvivl have grebet muligheden, så nu føler jeg mig en smule snydt.

Jeg går ud fra det var noget der var i velkomstpakkerne? For så havde det nok været en idé at putte det i ALLE velkomstpakkerne........!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Anne Dato 15. August 2011, kl. 15:48
Jeg havde da ikek mulighed for at tilmelde mig via petfoods i lørdags, og jeg er RET sikker på at jeg var der.... jeg ville uden tvivl have grebet muligheden, så nu føler jeg mig en smule snydt.

Jeg går ud fra det var noget der var i velkomstpakkerne? For så havde det nok været en idé at putte det i ALLE velkomstpakkerne........!

De lå i den der konvolut vi fik med dyrenes numre!

Anne


A_M_T >Team Unique Ferrets<


Anne

#39
I hvert fald super træls.

Må indrømme jeg er ret skuffet lige nu, men må jo prøve at tilmelde mig i aften og se om jeg får pladser. Det er bare ret surt at man skulel have haft muligheden men så ikke fik den. Jeg havde så heller ikke opdaget at andre fik den, så jeg kunne have henvendt mig på dagen.

Eliza

De lå i den konvelut man fik i hånden ved indtjekning og der stod ens navn på  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Stephanie

Der lå også nogle sedler oppe der hvor man købte lodder, kage og drikkelse.

Anne

Stephanie: Ok, dem så jeg så ikke, men jeg var så heller ikke klar over at jeg skulle kigge efter dem.

Og Eliza, ja det har AMT sagt, men jeg har ikke set nogen seddel i min, og jeg har lige kigget i den igen, og den er altså helt tom.

Anne

yay fik pladserne alligevel :D

For eftertiden må jeg vist hellere holde bedre øje med om der kommer tilmeldingssedler, så jeg ikke glipper det igen.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Øhh som jeg læser det må alle tage løbegårde med?! Eller?