Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

VIF 2012

Startet af CMS, 28. Juli 2011, kl. 10:02

Dark Crystal Ferret

A_M_T: Jeg fik bekræftelse i dag på de dyr/pladser jeg tilmeldte i Lørdags. Og sammen med mailen i dag om de var godkendt, fik jeg også et spørgsmål om jeg ville tilmelde en løbegård.
så tror de skal tilmeldes over mail. Men er ikke sikker dog... Og ved heller ikke om der er et max for hvor mange der må/ kan tage øbegård med.. Men vi havde smidt det ud i Lørdags, så jeg var glad for lige at blive husket på den del også i dag.

CMS

Nårh, nu har dommerne været på plads et stykke tid, så jeg kan vist lige så godt få meldt dem ud :)

Bedømmelserne bliver udført af Heleri Haiba, Sandra Sprenk og Kirkke Bergmann (alle fra Estland)

Der er stadig lidt ledig pladser, hvis nogle skulle føle sig fristet..

Mange hilsner Christina
Mange hilsner Christina

Lena og Peter

Dem vil vi glæde os rigtig meget til... Dejligt og spændende med nogle dommer man ikke har prøvet før.. :dans:

CMS

Citat fra: ilderbanden Dato  9. September 2011, kl. 12:33
Dem vil vi glæde os rigtig meget til... Dejligt og spændende med nogle dommer man ikke har prøvet før.. :dans:

DEJLIGT at høre Peter :) Jeg glæder mig også selv ret meget faktisk. Jeg satte en stor ære i at finde nogle, der aldrig havde dømt i Danmark (og helst heller ikke i hverken Norge eller Sverige) tidligere.
Mange hilsner Christina

Dark Crystal Ferret

Citat fra: CMS Dato  9. September 2011, kl. 11:53
Nårh, nu har dommerne været på plads et stykke tid, så jeg kan vist lige så godt få meldt dem ud :)

Bedømmelserne bliver udført af Heleri Haiba, Sandra Sprenk og Kirkke Bergmann (alle fra Estland)

Mange hilsner Christina


Cool!! :dans: Det bliver da for godt..Det er jeg godt nok spændt på at deltage i så :dans:
Glæder mig godt nok endnu mere nu. Og super fedt du har fundet dommere der ikke har dømt i Danmark,Norge eller Sverige før. Det er godt nok fedt!! 8)

Anne

Citat fra: CMS Dato  9. September 2011, kl. 15:10
Citat fra: ilderbanden Dato  9. September 2011, kl. 12:33
Dem vil vi glæde os rigtig meget til... Dejligt og spændende med nogle dommer man ikke har prøvet før.. :dans:

DEJLIGT at høre Peter :) Jeg glæder mig også selv ret meget faktisk. Jeg satte en stor ære i at finde nogle, der aldrig havde dømt i Danmark (og helst heller ikke i hverken Norge eller Sverige) tidligere.

Så det vil sige at det er sidste VIF ?? :P Der kan vist ikke blive ved med at være dommere derude, hvis man også skal have nogle med dommererfaring.

Shamua

Jeg synes egentlig det både er godt og skidt med nye dommere. Altså nyt blod er godt, det shaker lidt rundt på tingene :P hehe... men med gammelt blod ved man hvad man kan forvente :fnis:

Vh. Marianne

englefugl

er der nogen af jer der ved om der stadig er pladser?? :) og hvis der ikke er og man så kommer på venteliste om der så er en chance for at man kommer med?

KariN

Der er som regel gode chancer for at komme med når man står på venteliste, men send en mail til udstillingen og hør ad :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Beate

Jeg ble tilmeldt rundt den 26 september så da var det ivertfall plads :)
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

CMS

Så har hjemmesiden fået nyt look www.vif-udstilling.dk

Jeg vil nu begynde at skrive folk på venteliste, da vi har rundet omkring 200 dyr, MEN dermed ikke sagt, man ikke kommer med. Erfaringen siger, der er god chance for at få pladser, selvom man er på venteliste. Jeg vil herudover se mig omkring efter en dommer mere, hvis interessen for flere pladser er stor. 
Mange hilsner Christina

englefugl

jeg har sendt en tilmeldning for længe siden, og da jeg ikke fik svar sendte jeg derefter en mail for at spørge om den forrige mail var modtaget. Men har stadig intet svar fået :( er der nogen der kan hjælpe mig eller ved hvad der foregår?

Soelberg`s SUN ferret


jeg har sendt et par mails men får aldrig svar tilbage

lille_thor

Jeg har tilmeldt og har fået plads, men lige pt kan jeg ikke lige se hvordan jeg lige sku komme der til. Har jo ingen bil og det ser ud til det ligger en godt stykke vej fra stationen :/
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

KariN

Citat fra: lille_thor Dato 21. November 2011, kl. 11:08
Jeg har tilmeldt og har fået plads, men lige pt kan jeg ikke lige se hvordan jeg lige sku komme der til. Har jo ingen bil og det ser ud til det ligger en godt stykke vej fra stationen :/

Der kører en bus (Bus 141) fra Albertslund station og op til udstillingen, man skal gå omkring 2-300 meter fra bussen af og ned til hallen :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3