Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

VIF 2012

Startet af CMS, 28. Juli 2011, kl. 10:02

mette11

Karina de har lagt ruterne om efter du flyttede derude fra, så nu kører både 141, 143 og 149 i nærheden. Desværre er der ingen busser længere som kører helt ind til stadion mere, men mon ikke nogen i bil vil kunne hjælpe med kørsel fra stationen??

KittAnderson

hvis jeg kan låne en bil, kan jeg nok hente dig ved stationen :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

CMS

Så er der resultatliste: http://www.vif-udstilling.dk/?page_id=191

Jeg vil også gerne benytte lejligheden til at sige 1.000 tak for en god dag til alle Jer, der deltog som både udstilligere og besøgende!
Mange hilsner Christina

FerretParadise

Og jeg vil gerne takke dig for den bedste udstilling i Danmark. Tænk at du som ene arrangør har fået sådan et brag af en udstilling på benene, det er virkelig flot gjort Christina.  :)
Aldrig har jeg set så flotte præmier, både statuetterne og det man vandt med til dem, plus lotteriet var virkelig flooooot.  :)

Du lavede ingen fejl, og alt forløb meget meget proff.

Jeg glæder mig allerede til næste gang.

Og så ser jeg, at min veteran pige Juana var den ilder der fik højest point på hele udstilling. Det er jeg meget stolt af.  <3
Ann Hillerslev.

mette11

Elmer havde sgu vundet hvis han havde været en pige!!!  :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:  Kønsskifteoperation NUUUU!!!
Mallow var 0,25 points efter bror som fik 3. plads!!

Ceciliaolucifer

Blir det någon VIF 2013? :)

Pernille

Ja gør der egentlig det? ;)
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Sølvsten

Vi vil ha VIF Vi vil ha VIF Vi vil ha VIF

CMS

Jeg går (ærligt talt) selv og bøvler lidt med det pt. Jeg har lige fået nyt job som kræver en del tid (og skal der laves VIF, skal det gøres hel- og ikke halvhjertet), meeeen sidder da og kigger datoer og prøver at få det til at passe sammen :) Jeg skal nok melde noget ud MEGET snart, og jeg fornemmer et pres fra flere sider efterhånden ;) :P
Mange hilsner Christina

Volmer

YEAY go CMS du kan gøre det  :dans: :dans: :dans: