Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Asterix

Startet af Amazing Ferret, 30. August 2011, kl. 16:37

Amazing Ferret

Jeg var et smut på Sjælland i sidste uge og besøge min søster og så fik jeg lige muligheden for at komme op og besøge Asterix hos Christel og Max :D
Det var et dejligt besøg og det var så skønt at se min dejlige dreng igen...ham savner jeg godt nok  <3

Her er lidt billeder af ham

Først lidt hygge i badekaret sammen med Mie mener jeg det er


Så lidt sjov med bruseren




Så legede vi i rør


Lidt hygge hos madmor Christel







Og så gik han kold - nat nat Asterix <3 <3 <3

lussingen

Sikke nogle herlige billeder af en glad dreng!! Han ser ud til at have fundet sig rigtig godt til rette hos sin nye madmor og madfar her på sjælland :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Dyrenørden

åh. han ser dejlig ud!

Amazing Ferret

Citat fra: lussingen Dato 30. August 2011, kl. 16:46
Sikke nogle herlige billeder af en glad dreng!! Han ser ud til at have fundet sig rigtig godt til rette hos sin nye madmor og madfar her på sjælland :)

Han har det vist som blommen i et æg  :D Møg forkælet hehe

AlisVolatPropiis

Nogen ser godt nok ud til at have det som blommen i et æg <3

Shamua

Ihh, han er simpelthen bare så kær den kære Aste! <3

Vh. Marianne

Sølvsten

 Hvor er det bare nogle dejlige billeder du har taget af Aste drengen. Tusind tak for dem. Jeg må jo nok indrømme at han bliver lidt forkælet. Han har bare betydet så meget for mig siden han blev født og endnu mere efter jeg har lært ham rigtigt at kende. Han er bare så skøn.

Ja det er Mie hans kæreste. De kan vist ikke undværre hinanden.

Cille

#7
Dejlige billeder af en dejlig dreng... savner ham asterik( eller som jeg kalder ham... kungfu jesus :fnis:)

Julie

Fine billeder - han ser også ud til at trives rigtig godt

Bawa


Anne