Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Tid til nye billeder

Startet af Amazing Ferret, 29. December 2011, kl. 20:43

Amazing Ferret

Ja så syntes jeg lige det var tid til nye billeder af min bande  :D :D

Og så vil jeg og totterne gerne ønske alle et godt nytår og må 2012 blive et kanon godt år for alle  :danser:
















FerretParadise

Sikke nogle herlige billeder, der bliver da nydt noget vitaminpasta.  :lol:  :)
Du ønskes også et fantastisk nytår.  :dans:
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Tak - jeg har vist brug for et bedre 2012 end 2011

Ja vitamin pasta kan ikke undværes når der skal tages billeder  :fnis:

lussingen

Det er da bare nogle dejlige nytårsbilleder af dyrene <3 Jeg synes Holly ser dejlig ud, jeg er sikker på hun liiiiige passer ind i min flok :fnis: Loke ville i hvert fald blive vildt begejstret, han er vist træt af at være "det sorte får" herhjemme :fnis:

Også et rigtigt godt og lykkebringende Nytår til dig Erika, det har du virkelig fortjent <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Amazing Ferret

Tak Mette  :D

Dig og de silvere  :fnis: :fnis: Skal du ikke snart have en silver mere  :fnis: :fnis:

Minority ferrets

Sikke nogle dejlige billeder af flokken :)
Godt nytår til dig også :) og så krydser vi fingre for at 2012 bliver super godt
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Amazing Ferret


lizzy171002

Det er nogle smukke dyr du har.  :love:

R.I.P. Freja

Anne


Cille

ad ad ad ad og ad :P
De dumme.klamme og så lugter de indimellem :P... og så synes jeg snart lego godt kan flytte tilbage, for det jo vores ilder, så nu må det snart være min tur til at have ham :lol:
Jeg mangler min lille hund :D <3

Amazing Ferret

Citat fra: lizzy171002 Dato 29. December 2011, kl. 22:53
Det er nogle smukke dyr du har.  :love:

Tak  :D Det synes jeg også selv  :lol:

Citat fra: Anne Dato 29. December 2011, kl. 22:58
Dejlige dyr <3

Altid dejlige  :P

Citat fra: Cille Dato 29. December 2011, kl. 23:44
ad ad ad ad og ad :P
De dumme.klamme og så lugter de indimellem :P... og så synes jeg snart lego godt kan flytte tilbage, for det jo vores ilder, så nu må det snart være min tur til at have ham :lol:
Jeg mangler min lille hund :D <3

Nahhhhhhhhhhh jeg er ikke sikker på jeg vil af med ham  :fnis:
Ja jeg har også een der lugter...af tiiiiiiiiiiisssssssssss...puha 

Cille

#11
hahaha jaja du har en der dufter... ikke lugter :P...skal vi byttte...muhaaaaaa.
Så skal du få formanden for overstinker-klammos klubben 8)

Amazing Ferret

Nej jeg tror jeg beholder den jeg har :fnis: :fnis: din kan man jo lugte lang vejs fra hehe

Cille

Citat fra: Amazing Ferret Dato 30. December 2011, kl. 01:20
Nej jeg tror jeg beholder den jeg har :fnis: :fnis: din kan man jo lugte lang vejs fra hehe

Ja mon ikke...har da godt nok ikke haft sådan en stinker før...føøøøøj

Shamua

Åhh, jeg kan nu altså got li Frasier.. Ham og jeg, vi connecter.. Selv igennem billeder :P Han har fået bukser på :love:

Vh. Marianne