Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

The Dooking Ferrets Show 2012

Startet af Stubba, 19. Januar 2012, kl. 18:16

Lena og Peter

Vi glæder os rigtig meget til udstillingen.  :)

Soelberg`s SUN ferret

hvis vi får pladser er vi helt klart på

Le Bon

Jeg kommer hvis jeg kan få en enkelt plads............... :dans:

dejligste

Tror faktisk dette skal være min første udstilling.  :)
Så jeg har skrevet i kalenderen hvornår det er og hvornår tilmeldingen er. Håber vi ses  :)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

FerretParadise

Citat fra: dejligste Dato 13. Marts 2012, kl. 20:21
Tror faktisk dette skal være min første udstilling.  :)
Så jeg har skrevet i kalenderen hvornår det er og hvornår tilmeldingen er. Håber vi ses  :)
Det synes jeg lyder som en fantastisk idé.  :)
Ann Hillerslev.

Stubba

Så er det idag vi åbner for tilmelding :) - det sker i aften kl. 18.00 :D
- tilmeldingen kan findes her: http://dookingferrets.jimdo.com/informationer/tilmelding/

Husk, at vi har ændret lidt på farvebeskrivelserne, så tag et kig der før du udfylder hvilken farve din ilder har :)
Farvebeskrivelserne kan ses her: http://dookingferrets.jimdo.com/informationer/farvebeskrivelse/
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Anne

#21
Hvor skal jeg mon stille de ildere jeg troede var vildtfarvede/standard? Jeg har ingen med grålige dækhår.

Stubba

Citat fra: Anne Dato  2. Juni 2012, kl. 12:25
Hvor skal jeg mon stille de ildere jeg troede var vildtfarvede/standard? Jeg har ingen med grålige dækhår.

Hov. Det er jo selvfølgelig en fejl på siden! Jeg har rettet det nu :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Anne

super fint :) så ved jeg hvor de hører til igen :D

Jeg sidder klar kl 18 og håber på pladser :)

KittAnderson

Hvor er det surt jeg sidder på arbejde indtil sent i aften ): håber på jeg kan være heldig der stadig er plads på mandag.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

FerretParadise

Citat fra: KittAnderson Dato  2. Juni 2012, kl. 18:52
Hvor er det surt jeg sidder på arbejde indtil sent i aften ): håber på jeg kan være heldig der stadig er plads på mandag.
Du skulle ha aftalt med en som kunne gøre det for dig.
Jeg har da siddet og tilmeldt for to andre end mig, og havde gerne tilmeldt for dig også.
Ann Hillerslev.

Stubba

Vi beklager at der har været problemer med mailen, da serveren har været nede - og at nogle af jer har modtaget flere af den samme mail.
Vi håber på at problemet er løst nu!
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Anne

Hehe hvad mener du med flere af den samme :P ? Jeg har da kun modtaget hver mail fra jer mellem 6 og 10 gange :P :lol:

Shamua

Citat fra: Anne Dato  2. Juni 2012, kl. 23:20
Hehe hvad mener du med flere af den samme :P ? Jeg har da kun modtaget hver mail fra jer mellem 6 og 10 gange :P :lol:
Så er du bare HELT sikker på at vi har læst din mail :P

Vh. Marianne

Anne

Ja, jeg er nu ikke længere i tvivl om hvad der kan komme på som kommentar på mine dyrs skema! Jeg vil sige jeg begyndte at forstå det efter mail nr 4, men da mail nr 6 kom var jeg helt sikker på hvad i mente :lol: