Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Forsiden i Februar - Udstilling

Startet af Barky, 20. Januar 2012, kl. 15:19

Barky

Så er det på den igen...

Nu kommer fotokonkurrencen om forsidebilledet i februar. Jeg er nok liiiidt sent ude, men hva, bedre sent end aldrig. Right?

Nu bliver I måske nysgerrige på Temaet. Jo...  Her er hvad jeg havde tænkt mig.

Billeder af ildere fra udstillinger. Der må IKKE være mennesker i fokus på billederne, det kan nok ikke undgåes at der er nogen mennesker i baggrunden, eller en hånd, men generalt ingen ansigter.
Hvis det *IKKE* er jeres egen ilder, men et billede i selv har taget, må i lige hente tilladelse hos ejeren før i sender det ind.

Dvs:
Det behøver ikke være jeres egen/egne ildere, bare i har tilladelse fra ejeren.
Der må IKKE være mennesker i fokus på billedet, det VIL blive afvist hvis der er, men jeg skal nok sige til på mail.
Det kan være sjovt, eller sødt, eller pudsigt, eller sært.


Er I friske på det?
Så send billedet i liggende format (helst størrelse 640 x 480 pixel) til mig på barkyferret@hotmail.com inden torsdag d. 26/01 kl 21.00

Jeg skal nok give besked hvis de er modtagede og accepterede...
Jeg glæder mig allerede helt vildt til at se hvad for nogen sjove ildere i har set på udstillinger!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua


Vh. Marianne

Cille

Så spørger jeg lige dumt :fnis:
Hvordan vil du kunne se det fra udstilling ?
Medmindre du skal have billeder hvor man kan se lokalet(dermed også en del folk).
Jeg kan da sætte min løbegård op og tage billede og sige det fra udstilling..... + alle ikke kan deltage,da ikke alle tager billeder på udstillingen(medmindre de ikke selv er fotograf og får lov at låne et billede + får lov at bruge det herinde).

Dette er bare er tanke ikke kritik :)

Anne

synd der ikek må være mennesker på, ellers havde jeg bare det bedste af Malene og Meep fra Julefrittevitten.

Malene

Citat fra: Anne Dato 20. Januar 2012, kl. 19:21
synd der ikek må være mennesker på, ellers havde jeg bare det bedste af Malene og Meep fra Julefrittevitten.
Ja, det skal sikkert nok være kønt :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Cille

Det med personer på billederne er jo også bare for ligesom sige at hvordan vil du vise et billede fra udstilling, uden at du skal tage et af lokalet.
Dyrene sover jo for det meste bare i løbegårdene,og om det så foregår på udstilling eller hjemme er der så ingen der kan se.
Plus hvis det bare er løbegård/bur kan alle deltage i konkurrencen.

Barky

Fordi at jeg kan se på billedets informationer hvornår det er taget, hvilken dato osv. og matche det med en udstilling.

Hvis du vil snyde kan jeg ikke hindre dig, men jeg regner nu med at folk er ærlige... :D :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Cille

Det da fint nok du vil tjekke dato :)...men det da noget af et arbejde :fnis:
Men har ikke tænkt mig at snyde da jeg i denne omgang ikke deltager.
For jeg synes ikke de billeder jeg har viser en "udstilling".
(det er jo som jeg skrev, ildere der ligger og sover, i hvad man nu har dem i på dagen....som altså i princippet kunne taget være hvor som helst)

katja

så har jeg sendt et billed, håber du modtager det, har lidt problemer med min mail
ejer af 7 dejlige trolde,

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua

Jeg kan ikke bestemme mig, jeg vil godt deltage med 3 billeder :P

Vh. Marianne

Barky

Jeg synes ikke at det er besværligt at tjekke dato'er, ellers havde jeg nok ikke sat den "begrænsning" for mig selv. Så netop derfor kan det jo i princippet IKKE være taget når som helst. Heheh. :D :D

Ildere sover ellers ret alternativt på udstillinger, eller også spiser de godbidder, eller leger med hinanden, eller spiser kød, eller bliver iført en hat eller noget andet pudsigt. Mulighederne er mange synes jeg. :)
Men hvis du ikke vil deltage, så forstår jeg slet ikke at det er et problem?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Det må godt være et lidt gammelt billede ikke?
Ann Hillerslev.

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Stubba

Du må gerne svare på mit billede :D .. Bare så jeg kan se om den er ok. Heh.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!