Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Løbegårde mv. til spotpris kan forudbestilles til VIF

Startet af CMS, 8. Februar 2012, kl. 12:50

CMS

Jeg har lavet en aftale med 24PETS om, at de kigger ned med sin lækre bod på VIF. Det er en god chance for at score en del af Marshall's produkter til en billig penge, og Jake har lavet et VIF tilbud på en løbegård med bund og taske for 850 kr.! Jeg skulle hilse at sige, at han ikke lægger vejen forbi andre danske udstillinger i år, så det gælder om at slå til nu, hvis det skal være.

Hele sortimentet kan forudbestilles, og især løbegårdene skal helst bestilles inden udstillingen. I kan bestille dem ved at sende en mail til Jake på info@24pets.fi
Forudbestilling skal ske inden den 28. februar.






Mange hilsner Christina

katja74

Hvis man bestiller en løbegård, er det så GARANTERET den er med på VIF??

Vi skal have en løbegård mere, og så ku vi bestille den, den vej... og "slippe" for at slæbe den vi har med der ud  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

CMS

Ja - hvis du laver en aftale med dem, er jeg da sikker på, de har den med :)

Nu har jeg ikke rigtig noget med boden og forudbestillingen at gøre, men jeg kunne slet ikke forestille mig, hvorfor han ikke skulle overholde en aftale.
Mange hilsner Christina

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Sølvsten


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

CMS

Jaaaa :D Synes det er genialt! Jeg har allerede forudbestilt lidt og skal sgu passe på, jeg ikke kommer til at købe mig fattig :P
Mange hilsner Christina

Dark Crystal Ferret

Det er altså så sejt af dig Christina. Tusind tak for den mulighed!
Den skal da helt sikkert overvejes herhjemme - mangler en ikon der savler.

Masa


Julie

#9
Hvilken pris skal vi regne med? 850,- eller dét der står på det første billede (540+200+250 = 990,-)? Og er det 8- eller 11-panelers?

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Volmer

Kom så.. sig det, du kan godt Volmer..

jeg har ikke nogen ilder, jeg skal ikke have noget
jeg har ikke nogen ilder jeg skal ikke have noget
jeg HAR IKKE nogen ilder, jeg skal IKKE have noget...

men jeg skal jo have en (to faktisk) på et tidspunkt :dans:

Shamua

#12
Citat fra: CMS Dato  8. Februar 2012, kl. 12:50
Jeg skulle hilse at sige, at han ikke lægger vejen forbi andre danske udstillinger i år, så det gælder om at slå til nu, hvis det skal være.


Han har ellers sagt at han overvejer dooking, men tager stilling til det efter vif. Så måske vi ser ham igen til oktober :) - Så ja, køb helt vildt af ham så han vil komme igen :P

Vh. Marianne

englefugl

øhm skal man skrive engelsk til ham når man bestiller? :D

FerretParadise

Citat fra: englefugl Dato  9. Februar 2012, kl. 10:18
øhm skal man skrive engelsk til ham når man bestiller? :D
Ja det har jeg da gjort, jeg tror ikke han forstår dansk.
Ann Hillerslev.