Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Løbegårde mv. til spotpris kan forudbestilles til VIF

Startet af CMS, 8. Februar 2012, kl. 12:50

englefugl


Naja

Hej
Min käreste er i familie med Jake, så hvis der er nogle spörgsmål I ikke kan få afklaret på engelsk er I velkommen til at skrive til mig, så skal jeg viderebringe det. Ellers så skriv på engelsk eller finsk:) når I bestiller hos ham.
Mange hilsner Naja

PiaLyng

Orv så lækkert :D
Så har jeg sendt en mail afsted og glæder mig nu endnu mere til VIF :D!

CMS

Det er en 11-panelers løbegård, og I skal regne med 850 kr., hvis I køber hele sættet :-)

I kan evt. kigge på hjemmesiden www.24pets.fi
Hvis I skulle falde over noget, han ikke har slået op på den danske prisliste, er det blot at skrive til ham.
Mange hilsner Christina

Line

Skal man bestille eller har han noget med man kan købe løst på dagen?

lille_jill

ej, hvor fedt. Har faktisk de penge liggende til en løbegård, som en gammel fødselsdagsgave :D

katjap

Mit shoppe-gen har overtaget... Man kan vel altid bruge en ekstra løbegård  :fnis:
Og andet gøjl ;)
Endnu en grund til at glæde sig til sin første udstilling :)

Sølvsten

Vil lige høre jer der har bestilt. Har I fået et svar fra ham eller skal jeg bare regne med at det er i orden?

FerretParadise

Citat fra: Sølvsten Dato 14. Februar 2012, kl. 08:35
Vil lige høre jer der har bestilt. Har I fået et svar fra ham eller skal jeg bare regne med at det er i orden?
Jeg skrev til ham om noget andet han har på sin hjemmeside, for at få nogle mål, og for at høre om han kunne tage det med herned til vif. Plus nogle andre ting som jeg gerne ville bestille.
Han svarede med målene jeg skulle bruge, men svarede ikke på, om han ville tage det med herned, heller ikke om de ting jeg også havde bestilt.
Ann Hillerslev.

Nanna

Jeg ville faktisk have spurgt om det samme. Jeg bestilte en løbegård i går, men har ikke fået nogen bekræftelse. Så jeg håber da den er bestilt.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Sølvsten

Citat fra: FerretParadise Dato 14. Februar 2012, kl. 09:23
Citat fra: Sølvsten Dato 14. Februar 2012, kl. 08:35
Vil lige høre jer der har bestilt. Har I fået et svar fra ham eller skal jeg bare regne med at det er i orden?
Jeg skrev til ham om noget andet han har på sin hjemmeside, for at få nogle mål, og for at høre om han kunne tage det med herned til vif. Plus nogle andre ting som jeg gerne ville bestille.
Han svarede med målene jeg skulle bruge, men svarede ikke på, om han ville tage det med herned, heller ikke om de ting jeg også havde bestilt.
hm Hvordan pokker kunne du finde rundt i hjemmesiden. Jeg kan ikke finsk!!!
Nåh mon ikke han tager det med det må vi krydse fingre for.

Tak for svar

PiaLyng

Jeg venter også på svar om de ting jeg vil have derfra. Skrev i søndags.
Og jeg er så utålmodig

mette11

Citathm Hvordan pokker kunne du finde rundt i hjemmesiden. Jeg kan ikke finsk!!!
Kan du ikke?? Det er da for dårligt  :P :P :P

Sølvsten

Citat fra: mette11 Dato 14. Februar 2012, kl. 11:36
Citathm Hvordan pokker kunne du finde rundt i hjemmesiden. Jeg kan ikke finsk!!!
Kan du ikke?? Det er da for dårligt  :P :P :P

I know. Må tage et kursus senere på året. Men nu har jeg kigget alle siderne igennem og så har jeg ldit bedre styr på det. Måske du kan lære mig lidt til VIF??

mette11

CitatMåske du kan lære mig lidt til VIF??
Ehhhh øhhhh....jamen jeg har nok desværre ALT ALT for travlt til det  :P :P :P