Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Falster ilderen 2012

Startet af Lena og Peter, 12. Februar 2012, kl. 21:08

PiaLyng

jeg vil sq også med i år :-)!

Dark Crystal Ferret

Vi møder self også op i år, det var så hyggeligt sidste år, så det bliver et must for os at deltage igen her :dans:

Masa


Lena og Peter

Til alle Jer der gerne vil tilmelde jer udstillingen og som ikke kommer på VIF, så husk at tilmeldingen åbner i morgen.

http://www.ilderudstilling.dk/Tilmelding.html

Med venlig hilsen
Det Grå Guld


katja

vi kommer også, har tilmedld mig via udstillingen i går, glæder mig endu engang til at se jer
ejer af 7 dejlige trolde,

Dyrenørden

Så er vi også tilmeldt. Glæder mig rigtig meget til denne og alle de andre udstillinger når den tid kommer igen :)

Lena og Peter

Vi ville bare lige citerer vores hjemmeside, til alle Jer der har reseverer pladser til udstillingen i går på VIF.

"Hvis man bruger muligheden for at reservere pladser på VIF, skal man indsende tilmeldingsblanketten med oplysningerne på ilderne senest d. 31. marts ellers vil reservationen blive slettet."

Vi håber alle havde en dejlig udstilling i går.

Med venlig hilsen

Det Grå Guld.

Amazing Ferret

Nå så blev jeg lokket med  :P

Cille

Ja det jeg muligvis også.... PETER ER DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM :P

katjap

^^ Åhh ja Hanne du skal da også med :)

Lena og Peter

#25
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 26. Februar 2012, kl. 23:03
Vi møder self også op i år, det var så hyggeligt sidste år, så det bliver et must for os at deltage igen her :dans:

Jeg går ud fra at Robert tager en tørn som ilderbærer igen i år..  :dans:

Citat fra: Cille Dato  8. Marts 2012, kl. 16:55
Ja det jeg muligvis også.... PETER ER DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM :P

Nej... Jeg er super sød..  :P

Lena og Peter

Udstillingen vil, igen i år, blive afholdt i

Væggerløse Hallen
Idrætsalleen 1
4873 Væggerløse

For dem der skal overnatte, vil der være mulighed for at komme ind i hallen fra fredag kl. 17.30.
Man skal være ude af hallen igen, senest søndag kl. 12.00.

Med venlig hilsen

Det Grå Guld

Lena og Peter

Lige en lille tilføjelse:

Det vil ikke være muligt at komme ind i hallen om fredagen efter kl. 22.00.
Så hvis man vil overnatte mellem fredag og lørdag, skal man komme mellen kl. 17.30 - 22.00

Med venlig hilsen
Det Grå Guld

Lena og Peter

Citat fra: ilderbanden Dato  4. Marts 2012, kl. 17:07
Vi ville bare lige citerer vores hjemmeside, til alle Jer der har reseverer pladser til udstillingen i går på VIF.

"Hvis man bruger muligheden for at reservere pladser på VIF, skal man indsende tilmeldingsblanketten med oplysningerne på ilderne senest d. 31. marts ellers vil reservationen blive slettet."

Vi håber alle havde en dejlig udstilling i går.

Med venlig hilsen

Det Grå Guld.

Bare lige en reminder til dem der mangler at sende tilmeldningsblanketten... HUSK det er senest på lørdag den skal sendes til os, hvis man stadigvæk gerne vil med.

Med venlig hilsen

Det Grå Guld.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg vil så meget med!!

men har vidst sendt og alt det der ;)

Kommer der webcam igen i år?