Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Falster ilderen 2012

Startet af Lena og Peter, 12. Februar 2012, kl. 21:08

CMS

Det lyder super godt! Det vil jeg (blandt meget andet) glæde mig til :)
Mange hilsner Christina

Sølvsten


Sølvsten

Det var godt nok en hyggelig og godt styret udstilling. Selv om man kun var publikum følte man sig godt tilpas.

AlisVolatPropiis

Jeg er enig, jeg hyggede mig helt ekstremt :)

Anne

Det var en super udstilling, og jeg synes det var rigtigt godt at der blev sparet tid.

Der er dog en ting jeg synes der er lidt ærgelig, som ikke som sådan har noget med selve udstillingen at gøre. Nu blev menuen jo offentliggjort lidt sent, og jeg havde ikke bestilt mad, hvilket jeg da ærgede mig over da jeg så hvor godt mad I havde bestilt, men ok fair nok, kantinen var jo åbent, hvilket var fedt. Dog var der masser af mad tilovers i buffeten, som man så kunne se til mens blev smidt ud i store sække og smidt i containeren. Det synes jeg godt nok var spild af mad, og en anden  gang synes jeg da at man kunne spørge når alle havde fået der havde bestilt, om der var andre der ville købe før resterne røg ud. Måske en underlig ting at brokke sig over, og det er heller ikke ment som andet end stof til eftertanke, men jeg er opvokset i en familie hvor madspild stort set ikke eksisterer så det gør lidt ondt på mig når jeg ser sækkevis af god mad ryge ud, hvor der jo måske var nogle der ville have købt det hvis de havde fået tilbudet.

Men ja, det er en meget lille ting, og mere en generel holdning fra min side end noget der har med udstillingen at gøre. Selve udstillingen var super veludført og stemningen var fuldstændigt perfekt, hvilket også i stor grad skyldtes godt humør og en afslappet hodlning fra arrangørenes side - tak for det.

Beate

Det var en super utstilling! :) Jeg hygget mig hele dagen.
Og det beste med falsterilderen er jo også at man kan se hvad der sker inde hos dommerene :) plusplus!
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Anne

Åh ja.. det er rigtigt godt... og lidt pinligt når ens ilder viser sig fra sin mest retarderede side i dommerlokalet :-$

PiaLyng

Jeg synes det var en super fin udstilling, kanon hyggelig :D
Og elskede man kunne se hvad der skete ved dommerne. Udover jeg synes det var lidt nervepirrende når ens ilder var inde, og man tænkte "BID IKKE!!!"

-dog nikker jeg genkendene til det Anne skriver omkring maden :)!

SaschaDJensen

Jeg vil så gerne lige sige at jeg fik af vide til frokost, at vi godt bare måtte tage hvis vi havde lyst( når dem der havde bestilt var færdige). Men ved ikke lige med aftensmaden, der fik jeg ikke noget af vide.  :)

Anne

Det ville da have været dejligt hvis alle havde fået den information så. Jeg havde gerne betalt både for frokost og aftensmad hvis jeg havde fået muligheden på dagen. Jeg forstår så godt at man ikke vil give det væk gratis, for at træde på dem der har betalt, men så kunne man jo sige at man kunne betale lidt mindre for resterne (det er jo fair nok når man har andet valg).

Generelt så det ud til at være helt vanvittigt godt mad der var skaffet, men jeg kan simpelthen ikke bære at se god mad ryge ud når der er andre alternativer.

Nu var det heller ikke for at starte en stor diskussion om madspild, og stjæle rampelyset for udstillingen, som fortjener alle de rosende ord der er skrevet, men jeg vilel alligevel nævne det, for at man en anden gang kan lave en plan på forhånd for hvad der skal ske hvis der er noget tilbage. For min skyld kunne arrangørene have pakket det hele sammen og spist med deres familier bagefter, det havde været så fint, men det skal bare ikke smides ud.

SaschaDJensen

Haha, det vil jeg gerne give dig ret i (: Jeg fortrød sku også lidt at jeg ikke havde bestilt, for det så sku godt ud alt sammen.

Og jeg forstår skam godt hvad du mener, synes også selv det var spild af god mad. Og ja der måtte godt havde været lidt mere into om at andre gerne måtte tage eller købe lidt af resterne  :P

Dark Crystal Ferret

#71
Jeg har lagt lidt billeder ind på min facebook fra Falster Ilderen. Og jeg ville da lige ligge et lille link ind her, hvis nogle har lyst til at se lidt billeder fra dagen.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151150792497948.462741.759942947&type=3

Og så vil jeg også lige sige super mange tak for en herlig dag. Vi var rigtig glad for at komme og det var, lige som sidst, en super dejlig udstilling <3

Lena og Peter

Nu er der kommet billeder fra Falster ilderen 2012.
De fleste af billederne er inde fra dommerne og de er alle taget af Lars Christiansen.

http://ilderudstilling.dk/​billeder2012.html