Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hvordan gik det på VIF - Hvem vandt ???

Startet af Anitta PFF, 4. Marts 2012, kl. 12:19

Anitta PFF

Jeg var en smut forbi Albertslund stadium igår, og hilse på 2 og 4 bendede jeg kendte  :)

Det var dejligt at hilse og se på de små basser herfra, synes de alle sammen er super dejlige og rigtig rigtig fine  <3
Selvom jeg dårligt kunne genkende Joa, for var sikker på hun havde mørkt ansigt som sin mor Calista, men nænæ, det var hendes far Nitro's lyse vintermaske hun havde arvet ;)
Lille Jill var heller ikke sikker på hvilken løbegård hun var i, men hun genkendte en af Anne's andre ildere, og så måtte det jo være Joa ;D
Åhhh Joa var pragtfuld, hun ville hele tiden op op op, og sidde på armen og se ud over hele salen  <3
Skøn pige  :love:
Det var hårdt at gå fra hende, da hun stod der og kiggede laaangt efter mig, og der ikke var nogen andre mennesker hos hende, madmor var dommersektretær, så man var ladt helt alene..

Felina og Maria fik jeg også hilst på, uuhh Felina var smuk, jeg har virkelig en svaghed for de mørke, det erkender jeg  :fnis:
Felina, var ligesom jeg huskede hende, stille og rolig, en lille puttegris  <3

Thomas viste stolt sine ildere, Chris, Bibi og Bine, Chris er en dejlig dreng, minder meget om sin far og mor  <3
Og Bibi og Bine, ligner Tira med deres små tykke mavser  <3 <3
Thomas tog sin sorte dreng "artemis" mener jeg han hed, og så var jeg solgt, damn han er lækker..    suk suk suk, ingen hvalpe fra ham endnu  :(
Aga havde strikket nogle fine ilderhuer, sådan en måtte jeg simpelthen eje, iiihhh de var søde..  Min søn rystede smilende på hovedet, og sagde, du er tosset mor... gggg   :fnis:

Trine sad ved en af standene, med nogle ret søde postkort hendes far havde tegnet, skulle liiige til og købe 2, da jeg fik øje på nogle transportkasse mærker som Trine selv havde tegnet, øj de var flotte, måtte have 2 af dem   :P
Julia så jeg idesværre ngen steder, ville så gerne have hilst på Zallie  :(

Lige inden mig og Gorm gik, kom Emilie's ejer hen til mig og spurgte om jeg ville se Kayla, som hun kaldes idag..  Om jeg ville  :ja:
Måtte lige undskylde jeg ikke kunne genkende hende, men har kun set hende en gang for 1-1½ år tid siden  :-$
Emilie var så smuk, flot slank og fin, og det var såå  skønt og se hvor elsket hun er i dag.. 

Det var hyggeligt at se nogle af de 2 og 4 benede igen  :)

Var inde og tjekke i går aftes om nogen havde skrevet om hvordan dagen var gået, og hvem der havde vundet, men kunne ikke finde noget..
Så nu skriver jeg selv og spørger  ;)

Hvem vandt ???

Er så nysgerrig for og høre hvordan det gik og hvem der vandt  :dans: :dans: :dans:
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira

Dark Crystal Ferret

Jeg var glad for at få hilst på dig Anitta <3
Og ja, Felina er bestemt den samme som du husker. Sød, kærlig og skide fræk!!!!!!! Hverken Tjalfe eller Felina vandt nogle placeringer. Men Felina vandt en pris for Bedste Mavedanser - med begrundelse at hun havde de der små hår omkring bagdelen (som du også så) og de så så søde ud. Så vi var skam meget stolte af hende :fnis:
Og så vandt vi også en del i lotteriet :)

Vi havde også en "hvalp" fra opdrættet der vandt, men det lader jeg ejeren selv skrive om  :P :dans:

Hvis du vil se billeder fra udstillingen og hvem der vandt må du (og i andre) gerne gå ind på min Facebook og se vores billeder.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150653916797948.410502.759942947&type=3

Thomas Hartmann

#2
Aramis fik 2 plads og dommerfavorit han er en charme trold
Rasmus fik 2 plads
Tomkins fik 2 plads
Stylish fik 2 plads

PiaLyng

Taro fik en 3. plads i 'senior - andre farver'
Zayn fik en 3. plads i 'senior - Pastel'

katja

vi kom hjem med

3 plads Abu Blanco 
1 Plads Malawvi 

Tak for en hyggelig dag
ejer af 7 dejlige trolde,

Anitta PFF

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato  4. Marts 2012, kl. 12:31
Jeg var glad for at få hilst på dig Anitta <3
Og ja, Felina er bestemt den samme som du husker. Sød, kærlig og skide fræk!!!!!!! Hverken Tjalfe eller Felina vandt nogle placeringer. Men Felina vandt en pris for Bedste Mavedanser - med begrundelse at hun havde de der små hår omkring bagdelen (som du også så) og de så så søde ud. Så vi var skam meget stolte af hende :fnis:
Og så vandt vi også en del i lotteriet :)

Vi havde også en "hvalp" fra opdrættet der vandt, men det lader jeg ejeren selv skrive om  :P :dans:

Hvis du vil se billeder fra udstillingen og hvem der vandt må du (og i andre) gerne gå ind på min Facebook og se vores billeder.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150653916797948.410502.759942947&type=3

Hihi, en sød pris "Bedste mavedanser"  :dans:

Tillykke med den  <3
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira

Anitta PFF

Citat fra: Thomas Hartmann Dato  4. Marts 2012, kl. 12:32
Aramis fik 2 plads og dommerfavorit han er en charme trold
Rasmus fik 2 plads
Tomkins fik 2 plads
Stylish fik 2 plads

Flotte placeringer :D

Aramis er en lækker sag  <3
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira

Anitta PFF


Citat fra: PiaLyng Dato  4. Marts 2012, kl. 12:48
Taro fik en 3. plads i 'senior - andre farver'
Zayn fik en 3. plads i 'senior - Pastel'

Citat fra: katja Dato  4. Marts 2012, kl. 12:49
vi kom hjem med

3 plads Abu Blanco 
1 Plads Malawvi 

Tak for en hyggelig dag

Tillykke :D
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira

Barky

Arj det var synd at jeg ikke fik hilst på dig! Jeg sad dommersekretær sammen med Anne, så mine piger stod i en lille grøn løbegård inde i salen overfor Trine og Anne's stand. Du skal da være velkommen til at komme forbi en dag og hilse på Zallie. :D :D

Jeg fik også lidt præmier med hjem. *G*

Maleika fik 2 plads - hvilket var meget overraskende. Men lidt pæn er hun vel alligevel. :)

Zallie fik 1 plads, Bedste Veteran, Dommerfavorit og så blev hun Champion. :D :D Tror I lige at jeg var stolt af Zalsen? Jovist!! :D

Jeg havde en rigtig hyggelig dag, men som altid var der ikke tid til alt det man gerne ville, og alle dem man ville hilse på!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Ja det var en fantastisk dag, og mest er jeg stolt af "hvalpene" herfra.
Som Julia lige har skrevet, så blev Zallie bedste veteran og fik et champion certifikat. (Jeg har efterhånden "lavet" et par champions)
Camina Luna blev BIS, hun er en af mine hvalpe fra 2008, så der blev jeg også mægtig stolt.

Af mine egne ildere vandt Sniper, Cyrill og Juana hver en 1. plads.  :)
Ann Hillerslev.

Masa

Det var en super udstilling :)

Ichigo fik Anette Hilbiörns Yndlig, Maximus fik Ferret Paradise Smukkeste Vildfarvet, Nayuki fik en 3. plads og Liesl fik en første plads og blev bedste pastel :)

Tak for en super hyggelig dag, jeg glæder mig til næste år  :D

Stephanie

Hej Anitta.

Er helt ærgeligt over at jeg ikke fik hilst på dig, udover et forjaget hej på vej ind i dommerlokalet :(

Så fik du ikke hilst på Bastian, jeg er ellers sikker på at han ville have nydt at hilse på dig. Og min basse vandt en fin 2. plads i sin klasse. (tror du lige jeg er stolt) For han var oppe imod en masse lækre ildere.

Eliza

Tak allesammen for en hyggelig dag, det er dejligt at kunne snakke og hygge med en masse skønne ildermennesker  :dans:

Crush fik en 4. plads  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Thomas Hartmann

Citat fra: Anitta PFF Dato  4. Marts 2012, kl. 12:54
Citat fra: Thomas Hartmann Dato  4. Marts 2012, kl. 12:32
Aramis fik 2 plads og dommerfavorit han er en charme trold
Rasmus fik 2 plads
Tomkins fik 2 plads
Stylish fik 2 plads

Flotte placeringer :D

Aramis er en lækker sag  <3


Mange tak og ja han er dejlig og en livs nyder

KariN

Vi fik to 3. Pladser med hjem, En til Naanok og en til Julian :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3