Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

SommerIlderen 2012

Startet af Dyrenørden, 15. Marts 2012, kl. 16:02

the bird

uuuhhh. det lyder super hyggeligt, det er meget fristende at tage med  :)

Dyrenørden

Dejligt der er opbakning til denne udstilling :D

Miliah

Lyder godt! Vil også med, hvis det bliver muligt  :P

Julie

#18
Jubi!!!!! Og så ved Randers - dejligt overskueligt :D

Anne

jeg kommer hvis jeg får pladser!

Sølvsten

Citat fra: englefugl Dato 15. Marts 2012, kl. 18:39
Citat fra: Sølvsten Dato 15. Marts 2012, kl. 18:37
Cool

Kommer i Christel? :D

Lige nu kan jeg slet ikke tænke så langt ud i fremtiden, men det er da ikke udelukket. Har lige en masse der skal på plads inden jeg kan tænke længere end til maj.

Dark Crystal Ferret

Lyder ellers spændende... Men det bliver desværre også for langt, og dyrt for os denne gang :X

the bird

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 16. Marts 2012, kl. 08:39
Lyder ellers spændende... Men det bliver desværre også for langt, og dyrt for os denne gang :X

hvis har lyst til at tage med bare for at tage en kigger er i velkommen til at bo hos os for en weekend, totterne er selvfølgeligt også velkommende ;)

Amazing Ferret

Jeg kommer desværre ikke da jeg højst sandsynlig har hvalpe og ikke forlader dem for en hel dag  :D Men jeg håber da at resten af jer for en kanon god dag

Dyrenørden

Citat fra: Amazing Ferret Dato 16. Marts 2012, kl. 12:50
Jeg kommer desværre ikke da jeg højst sandsynlig har hvalpe og ikke forlader dem for en hel dag  :D Men jeg håber da at resten af jer for en kanon god dag

Det kan man jo ikke forstå... Tsk tsk  :nej:

;)

Dyrenørden

Så er tilmeldingen åben :D

mette11

Og tilmelding sendt for 9min. siden! ;)

FerretParadise

Ja min er også sendt, for 11 min siden. Jeg håber jeg har fået pladser.
Ann Hillerslev.

Dyrenørden


Shamua

Så er vi tæt på at være fyldt op med kun ganske få pladser tilbage. Så hvis i vil med, så er det ved at være nu. :)

Vh. Marianne