Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Ilder søges

Startet af vegasmash, 28. Marts 2012, kl. 22:37

vegasmash

Hej jeg hedder Jonas og jeg bor sammen med min kæreste i Odense. Jeg har længe drøm at få en ilder, men imens jeg har boet hjemme har det været et kæmpe problem at få en, da jeg altid fik af vide af mine forældre at ilder ikke var et kæledyr. Men nu hvor jeg er flyttet hjemme fra, har jeg så endelig chancen til at få en ny ven. Lige p.t søger jeg kun en enkelt ilder, men hvis den føler sig ensom, som jeg vil gøre alt for at den ikke gør, så må jeg købe en til.
Kønnet af selve ilden, er ligegyldigt, går bare efter at jeg har det godt med den.
Jeg har ikke brug for noget bur, da jeg allerede har et stort et.
Vil helst gerne have at den er sterilisere, men hvis det ikke er gør det ikke noget.
Alderen, må helst ikke komme over 4-5 år, men vil altid gerne se på den lige meget hvad alder.
Som jeg sagde bor jeg i Odense, men kommer rimelig tit til KBH, og har ikke noget imod at tage toget.
Prisen ved jeg faktisk ikke hvad ligger på, men helst ikke over 3000.
Selve Ilderen må helst ikke være hidsig/ond, bidetrænet er et stort plus
lige pt, ved jeg ikke rigtig om der mangler noget, men spørg endelig.
Håber at høre fra jer.
MVH Jonas og Sophie

mette11

I kan prøve at kontakte Mette. Hun har jævnligt ildere til formidling. http://www.evergreenilder.dk/ Hun avler også. Jeg købte en hvalp fra hende i sommers og det er virkelig den nemmeste hvalp jeg i mit liv har haft (har haft ildere siden ´97).

Lena og Peter

Citat fra: mette11 Dato 29. Marts 2012, kl. 08:56
I kan prøve at kontakte Mette. Hun har jævnligt ildere til formidling. http://www.evergreenilder.dk/ Hun avler også. Jeg købte en hvalp fra hende i sommers og det er virkelig den nemmeste hvalp jeg i mit liv har haft (har haft ildere siden ´97).

Jeg kan også kun sig godt om Mette... Vi har lige købt en ilder af hende og selvom det var en dejlig teenager vi fik hjem, har der aldrig været nogle problemer med hende... Hun er simpelthen den dejligste lille prinsesse man kan tænke sig... Ved godt at Mette til tider kan være svær at komme i kontakt med... Men bliv bare ved..  ;)

vegasmash

Tak vil jeg lige kigge nærmere på

Malou

#4
Kan også kun sige gode ting om Mette.
Jeg fik en dreng fra hende for en måned siden (også som førstegangs-eger), og han har bare været så nem på trods af, at han også er en teenager... Så hun skal i hvert fald nok finde en der passer til dig :) Men hun er meget svær at få fat i for tiden, fordi hun lige har genåbnet sin butik. Hvis det ikke lykkedes sådan lige, så send hende en sms... 

vegasmash

Ved i om hun sælger ældre Ilder(altså 1-2 år)

Amazing Ferret


vegasmash

Så kan det jo ikke blive bedre :D

PiaLyng

Mette har så mange fantastiske ildere, har selv 2 stks fra hende og ialt så haft tre derfra.
Hun er også god til at matche ildere med en :) - ihvertfald den erfaring jeg har.
Og selvom det i nordjylland, er det turen værd!

Trinsa

Har en dejlig albino til salg.