Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Julefrittevitten 2012

Startet af Line, 2. Maj 2012, kl. 17:27

Line

Julefrittevitten vender endnu en gang tilbage i år.
Denne gang afholdes Julefrittevitten 3/11-12 på Albertslund stadion.
Tilmeldingen åbner 2/6-12.

For mere information: http://julefrittevitten.yolasite.com

Vi ser frem til en hyggelig dag med jer alle sammen.  :)

- Arrangørerne

FerretParadise

Er der noget klokkeslet tilmeldingen åbner??
Ann Hillerslev.

Line

Det vil fremgå på hjemmesiden når tilmeldingen åbner om morgenen

Lena og Peter

Citat fra: Line Dato  2. Maj 2012, kl. 18:53
Det vil fremgå på hjemmesiden når tilmeldingen åbner om morgenen

Vil det sige at man skal side og holde øje med hjemmesiden hele morgenen for at være sikker på at få plads??

mette11

CitatVil det sige at man skal side og holde øje med hjemmesiden hele morgenen for at være sikker på at få plads??
Og dermed er dem som går på arbejde hvor de ikke umiddelbart har adgang til en computer på røven??

PiaLyng

Yay med den kommer igen iår.. Super hyggelig udstilling og vil da overveje det.
Men ih øv. det bliver ikke en rigtig juleudstilling i år :/.. Og at det ikke er den samme hyggelige hal :)..


Line

Nej, det vil sige at der kommer et tidspunkt op på hjemmesiden når vi kommer tættere på :)
Størstedelen af danskerne går ikke på arbejde i weekenden, og vi kan desværre ikke tage hensyn til at alle skal kunne være hjemme når tilmeldingen åbner. Hvis vi kunne gjorde vi det gerne.

lussingen

Citat fra: Line Dato  2. Maj 2012, kl. 18:53
Det vil fremgå på hjemmesiden når tilmeldingen åbner om morgenen

Jeg tror ikke det handler om, at folk måske er på arbejde i weekenden. Men det er jo klart, at når der bliver skrevet, at tidspunktet vil fremgå når tilmeldingen åbner om morgenen, så bliver folk forvirrede. Det ville jo betyde, at man skulle sidde ved en computer hele dagen, for at finde ud af, hvornår I åbner.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

katja74

Uanset hvad.... tidspunkt for tilmelding og sted... så GLÆDER vi os... for vi kan GODT li stemningen på Julefrittevitten (keep up the good work  ;))
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

mette11

CitatJeg tror ikke det handler om, at folk måske er på arbejde i weekenden. Men det er jo klart, at når der bliver skrevet, at tidspunktet vil fremgå når tilmeldingen åbner om morgenen, så bliver folk forvirrede. Det ville jo betyde, at man skulle sidde ved en computer hele dagen, for at finde ud af, hvornår I åbner.
Ja det der står er jo at tidspunkter for hvornår tilmeldingen vil åbne er den dag man skal tilmelde sig i løbet af dagen. Og nej - størstedelen går ikke på arbejde i weekenden, men der er altså nogen der gør og der er også nogen som laver andet end at sidde en hel dag og holde øje med om en tilmelding er åbnet eller ej.

CitatNej, det vil sige at der kommer et tidspunkt op på hjemmesiden når vi kommer tættere på
Det er jo noget andet, end det der først stod og det synes jeg da meget bedre om.

Anne

Citat fra: katja74 Dato  3. Maj 2012, kl. 12:12
Uanset hvad.... tidspunkt for tilmelding og sted... så GLÆDER vi os... for vi kan GODT li stemningen på Julefrittevitten (keep up the good work  ;))

Nu skal man jo huske at folks "brok" er fordi de jo faktisk gerne vil med og er bange for ikke at få pladser ;)

katja74

Citat fra: Anne Dato  3. Maj 2012, kl. 12:49
Citat fra: katja74 Dato  3. Maj 2012, kl. 12:12
Uanset hvad.... tidspunkt for tilmelding og sted... så GLÆDER vi os... for vi kan GODT li stemningen på Julefrittevitten (keep up the good work  ;))

Nu skal man jo huske at folks "brok" er fordi de jo faktisk gerne vil med og er bange for ikke at få pladser ;)

I know  ;) og forståeligt *s*
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

AlisVolatPropiis

Jeg synes det er fantastisk gode nyheder :D -men jeg må da også sige det er lidt trist det er i November (af egoistiske eksamensårsager) og så at det ikke er i Valby igen...det er simpelthen sådan et skønt lokale synes jeg. Og nemt at komme til :)

mette11

Citatog så at det ikke er i Valby igen...det er simpelthen sådan et skønt lokale synes jeg. Og nemt at komme til
Jeg er glad for at det ikke er der, for med den parkeringsafgift vi måtte af med sidst, så vil jeg se frem til gratis parkering!  ;)

FerretParadise

Jeg synes også det er dejligt, at det ikke er i lokalet i Valby.
Men det er fordi jeg synes det var meget dårligt, at når man stod i tjekpoint med en ilder, så kunne man ikke høre hvad der blev sagt i mikrofonen. Rimelig upraktisk, hvis det var en ny klasse der blev kaldt op.  :(

Plus så synes jeg det lokale i Albertslund er super godt. Der er masser af plads, lydanlæget er godt, der er cafe, plus der er meget gode parkeringsforhold.  :)
Ann Hillerslev.