Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Julefrittevitten 2012

Startet af Line, 2. Maj 2012, kl. 17:27

Shamua

#15
Citat fra: FerretParadise Dato  3. Maj 2012, kl. 16:03
Jeg synes også det er dejligt, at det ikke er i lokalet i Valby.
Men det er fordi jeg synes det var meget dårligt, at når man stod i tjekpoint med en ilder, så kunne man ikke høre hvad der blev sagt i mikrofonen. Rimelig upraktisk, hvis det var en ny klasse der blev kaldt op.  :(

Plus så synes jeg det lokale i Albertslund er super godt. Der er masser af plads, lydanlæget er godt, der er cafe, plus der er meget gode parkeringsforhold.  :)
Du glemte at tilføje at der er bedre plads til løbegårde :D jeg er enig, det er en klar forbedring med lokale :) håber jeg kan deltage :)

Vh. Marianne

FerretParadise

Citat fra: Shamua Dato  3. Maj 2012, kl. 16:14
Citat fra: FerretParadise Dato  3. Maj 2012, kl. 16:03
Jeg synes også det er dejligt, at det ikke er i lokalet i Valby.
Men det er fordi jeg synes det var meget dårligt, at når man stod i tjekpoint med en ilder, så kunne man ikke høre hvad der blev sagt i mikrofonen. Rimelig upraktisk, hvis det var en ny klasse der blev kaldt op.  :(

Plus så synes jeg det lokale i Albertslund er super godt. Der er masser af plads, lydanlæget er godt, der er cafe, plus der er meget gode parkeringsforhold.  :)
Du glemte at tilføje at der er bedre plads til løbegårde :D jeg er enig, det er en klar forbedring med lokale :) håber jeg kan deltage :)
Jeg skrev da masser af plads.  ;)
Men ja du har helt ret, så kan det jo være,at vi er heldige, at vi godt må bruge to løbegårde.  :P
Ann Hillerslev.

SaschaDJensen

Hvis man ikke er tilmeldt, er det så iorden man kommer på dagen og siger hej, med en eller to totter? (:

- måske uden totterne hvis det eller ikke er iorden?

FerretParadise

Citat fra: SaschaDJensen Dato 12. September 2012, kl. 19:54
Hvis man ikke er tilmeldt, er det så iorden man kommer på dagen og siger hej, med en eller to totter? (:

- måske uden totterne hvis det eller ikke er iorden?
Du må helt sikkert godt komme forbi og sludre og hygge med os andre. Men du må ikke tage dine ildere med, eller andre dyr for den sags skyld.
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Du kan desværre ikke tage ildere med ind..alle tilmeldte ildere skal fremvise gyldige vaccinationspapirer og dyrene holdes i sikker afstand fra hinanden (medmindre der selvf. er tale om to løbegårde hvor ejerne kender hinanden så godt at deres dyr alligevel deler bakterier og sygdomme) -netop for at der ikke skal være smitte :)
Så ildere der kommer ind uden at være tilmeldt -udgår lidt en smitterisiko :)

Men du er meget mere end velkommen er jeg helt sikker på :D

SaschaDJensen

Okay, det er bare iorden (: også bare et spørgsmål :D


- men tror helt sikkert jeg kommer forbi og siger hej, og hygger/sladre med jer der nu har tid til det :D hehe  <3

Miliah

#21
Nogle der ved om det skal være juletema til bur/løbegårds konkurrence?

Anne

I må have en god dag. Det er virkelig sært ike at være med

Sølvsten

Citat fra: Anne Dato  3. November 2012, kl. 10:46
I må have en god dag. Det er virkelig sært ike at være med

Også meget sært dig og Julia ikke var der

Anne

Nå men jeg blev da vækket af jill, der ville vide om jeg ikke skulle på udstilling

lille_jill

Citat fra: Anne Dato  4. November 2012, kl. 02:29
Nå men jeg blev da vækket af jill, der ville vide om jeg ikke skulle på udstilling

Ej undskyld, jeg troede jo at du var der, for du er der ALTID  :-$

Men vi fandt derud, hvis du skulle være nogen tvivl :)

CMS

1.000 tak til Sussie, Kathrine og Line for en super god udstilling! :-) og tak til Jer andre for en skide sjov og hyggelig dag..
Mange hilsner Christina

Shamua

Ja jeg synes også lige arrangørerne skal have et skulderklap for en go udstilling :) Lækkert lodbord, flotte præmier og en god dag :)

Synes rosetterne er rigtig flotte igen i år!

Og også tak for en hyggelig dag til alle dem der gjorde dagen go :)

Vh. Marianne

Stephanie

Tusind tak for en rigtig dejlig dag  :) :
Og stor stor ros til arrangørerne, det hele kørte på skinner. Og smart at køre lodsedler samtidigt med ombedømning til højere præmier. For mit vedkommende gjorde det at jeg slet ikke skænkede ombedømning en tanke og dermed ikke havde kriller i maven  :fnis: :fnis:

Og så er jeg så glad for dommerskemaerne. Der er så mange kommentarer på alle skemaerne. Som ejer er det lidt en skuffelse når man efter en lang dag omsider får udløst spændingen med dommerskemaerne og der så ikke står nogen kommentarer, så ved man ikke hvad evt træk er for. Så glæden var rigtig stor da jeg så skemaerne var fyldt med kommentarer. Tusind tak for det  :dans: :dans: :dans:

Eneste negative for mit vedkommende var at jeg ikke vandt den lyserøde seng jeg havde sat næsen op efter i lotteriet  :X :X :X (den rendte CMS med...) Jeg må have bedre held næste gang, for jeg glæder mig allerede til næste år

mette11

Jeg havde også en dejlig dag. Lokalerne er perfekte efter min mening - især lokationen er god (fordi jeg bor 7km. væk  :fnis:). Ej men der er ordentlig mad, gode toiletter, masser af plads, masser af parkeringsplads osv.

Jeg er også meget tilfreds med bedømmelsen af mine dyr. Jeg er enig i de ting der står og kan forstå hvorfor pointsne er som de er (altså lige bortset fra en vis Mallow som åd dommeren og ikke blev bedømt  :X). For en gangs skyld har Elmer også placeret sig, selvom han er lille (hvilket også er kommenteret, men der står så også at hans proportioner er gode). Det eneste jeg er lidt ked af er at hvalpene blev bedømt så sent på dagen - mine hvalpe havde for meget energi der, da de ikke er vant til at være lukket inde på så lille et areal - men igen - nogen skal jo bedømmes sent på dagen og det havde ikke været bedre hvis det havde været de andre (med undtagelse af Sigi som er fuldkommen ligeglad). Jeg kan godt li´ at der er skrevet så mange kommentarer - også ud fra ting som ikke har trukket ned - fex. står der flere steder på mines skemaer positive ting som "good size" "good condition" osv. og det er jeg da glad for. Der er dog et skema hvor der kun er en kommentar på, men der synes jeg selv at det er logisk hvad der har trukket ned, så der er ikke noget som helst jeg er i tvivl om ved bedømmelsen.

Det eneste jeg synes er lidt surt er at dagen blev for lang for mit vedkommende (ok - jeg er også stor og tyk og i dårlig form) og det gik lidt hurtigt til sidst.
Lotteriet havde nogle rigtig gode gevinster - desværre fik jeg ikke dem jeg helst ville have, men jeg vandt rent faktisk godbidder som jeg vil servere for mine kræ og nogle andre brugbare ting.

Arrangørerne havde efter min mening godt et fantastisk stykke arbejde og jeg er virkelig glad for at jeg tog med, selvom jeg var i tvivl om jeg ville kunne holde til det.