Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvem har i tilmeldt julefrittevitten?

Startet af PiaLyng, 15. Juni 2012, kl. 12:54

KariN

Citat fra: mette11 Dato 30. August 2012, kl. 19:57
Vi kommer ikke, eftersom jeg ikke har kunnet få svar på om der var flere pladser og derfor ikke har tilmeldt os...det skulle jeg nok bare have gjort i stedet for at skrive og spørge, da jeg nu kan se at sidste frist for tilmelding var i går og jeg ikke gad tilmelde os, før jeg vidste om der var flere pladser!

Øv Mette, det er jeg ked af at høre, havde da håbet at du kom
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

katja74

Hvis Emil`s hud & poter ikke bliver bedre, kommer jeg kun med Sylvester og Silas  :S
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

mette11

Jeg skrev til dem for længe siden, da jeg egentlig godt ville med, men fik aldrig svar og så glemte jeg det lidt igen indtil for kort tid siden og nu er det jo ligesom for sent  :X

AlisVolatPropiis

Citat fra: Malene Dato 30. August 2012, kl. 11:50
Starshine Ferrets Cerulean Dust Devil: Viril han, senior vildtfarvet

Jeg glæder mig sådan sådan sådan!!!! :D :D :D :D

bente

hej
jeg har tilmeldt:
martin/albino/viril
Buster/silver/viril med implantat
Tarzan/standard/viril med implantat
emma/silver/fertil
luna/albino/fertil
sacha/pastel/sterilleret
og min datter camilla har tilmeldt
baby/standard/fertil fra cilleborgs opdræt

Minority ferrets

Jeg har i dag fået mine pladser :D

Minority Ferrets Pandora, mørk vildtfarvet, angora, fertil

Amy Cupcake, andre farver, fertil

Og så har vi Lille Prinsesse Hepatitis Caya med os som burkammerat :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Nanna

Jeg kommer også med mine dyr!! :)

Er der nogle, som har fået en kvittering for betaling? Er ved at blive helt nervøs for, om betalingen overhovedet er gået igennem :)
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Sølvsten

Citat fra: Nanna Dato 12. September 2012, kl. 18:23
Jeg kommer også med mine dyr!! :)

Er der nogle, som har fået en kvittering for betaling? Er ved at blive helt nervøs for, om betalingen overhovedet er gået igennem :)
[/quote

jeps det har jeg

Lena og Peter

Citat fra: Nanna Dato 12. September 2012, kl. 18:23
Jeg kommer også med mine dyr!! :)

Er der nogle, som har fået en kvittering for betaling? Er ved at blive helt nervøs for, om betalingen overhovedet er gået igennem :)

Vi har heller ikke fået en kvittering..  :(

Malene

Jeg har heller ikke fået kvittering, men jeg tilmeldte og betalte også først et par dage før sidste frist. Jeg håber da at de er gået igennem, for det ville være pænt surt at tage helt til Sjælland og finde ud af at jeg har mistet pladsen :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

FerretParadise

Jeg har fået en kvittering på min indbetaling.
Ann Hillerslev.

bente

jeg har heller ikke fået endnu,men håber da det hele er i orden
hilsen bente

Louise V

Jubii jeg har fået plads med min 2 bæster  :love:

Olsens Amola (Fnug)
Albino-senior-steraliseret

Dark Crystal Ferret Mailo Kessler Nightlight (Kessler)
Silver-angora-senior-kasteret

Miss-Bjerregaard

Heej hvordan bedømmer jeg hvilken kategori mine fritter er i? Har en han, som man godt kunne tro der var noget semi angola i. Men har ikke helt forstand på det? Hvilken kategori skal han så i?
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Louise V

Der er 2 slags pels typer på udstilling alm. Pels og angora , semi ilderne går normalt under alm. Pels :) er den over 1 år er det senior og er den under 1 år er den junior og er den over 5 er det veteran :) og så er der de forskellige farver :)