Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Farvel min elskede kælling

Startet af lussingen, 11. Juli 2012, kl. 00:06

lussingen

Dette var jeg ikke forberedt på :( Slet slet ikke :(
Igår tog Ann og jeg ud på den skole, hvor jeg arbejder, for vi skulle sammenføre mine hvalpe med resten af mine dyr. Inani var SÅ glad i går og dansede krigsdans af glæde. Hun strålede virkelig <3
Da klokken var 18.30 skulle Ann og jeg en tur på havnen og spise. Lige inden vi gik ud af døren, kiggede jeg ind til mine dyr. Der var en, der lå og sagde lyde, og jeg troede det var Bluey, der drømte (han plejer at sige den lyd). Det var det bare ikke :( Det var Inani, der sagde den mest forfærdelige lyd. Jeg tog hende op, men hun hang bare og dinglede. Hun var ikke ved bevidsthed :( Heldigvis fik jeg fat i Alison, og vi kørte afsted med det samme. Hele vejen derind var hun bevidstløs, men hun sagde den forfærdelige lyd på hele turen.
Da vi kom ind til Alison, sagde hun med det samme, at der ikke var noget at gøre. Inani har højst sandsynligt haft organsvigt, hvilket havde forgiftet hendes lille krop og hun forblev bevidstløs indtil Alison gav hende fred.

Kære søde Inani, min helt egen ynglingskælling <3
Jeg var slet ikke forberedt på, at vi to skulle skilles nu :( Det er ikke mere end et par uger siden, at jeg sagde farvel til Loke, og nu kom turen til dig :(
Du har altid været helt din egen. Dengang du flyttede ind hos os, viste du med al tydelighed, at jeg ikke skulle blande mig i noget. Du bed som jeg ved ikke hvad, og gad slet ikke have noget med mig at gøre. Du var så lykkelig for at være sammen med resten af flokken, og jeg tænkte, at så måtte jeg bare leve med, at du ikke gad mig ;)
Men det vendte lige så stille. Du begyndte at lade være med at bide. Istedet udviklede du en forkærlighed for at gnave folk i håndleddet :fnis:
Efter du blev ældre, blev du også langt mere nusbar. Du søgte selv kontakt og ville gerne ligge i skødet og bare nusses på <3
Her bliver underlig tomt når vi ikke har vores kælling mere :( Du var en kæmpe personlighed og vi vil savne dig. Du må hilse alle dine venner på den anden side af regnbuebroen. Nu er der jo kun gamle Speedy tilbage af den oprindelige flok, og jeg ved at du vil holde en god plads til ham deroppe <3
Sov godt søde Inani, og tak for al din kærlighed og tillid <3




Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Amazing Ferret

Åhhhh altså  :(

Mange trøstekram herfra  <3

Shamua

#2
:( :( åh nej!!

Kondolerer mange gange  :'( Kram

Sov godt Inani og hils på den anden side <3

Vh. Marianne

FerretParadise

Kondolerer endnu engang Mette med dit store tab, det må ikke være let for dig, specielt fordi det ikke er lang tid siden du sagde farvel til Loke.  :(

Jeg må sige, at det var en ganske forfærdelig oplevelse, og jeg kan stadig høre hendes lyde hele vejen til Alison. Vi kørte bare alt hvad vi kunne for, at komme så hurtigt frem som muligt, og vi kom vist til at køre alt for stærkt. Jeg må indrømme, at jeg var ret bange for, at vi ikke nåede frem, jeg var bange for, at hun ville dø i dine arme.

Kære tossede Inani.

Jeg kommer virkelig til at savne dig, det bliver rigtig underligt nu, at skulle besøge Mette og du så ikke er der.
Du var virkelig min yndling i flokken, du havde den største og mest skønne personlighed. Du blev altid så skide sur, når jeg grinte når du gnavede i mit håndled.
Jeg huske også så tydeligt, da du gnavede Lars i håndledet for første gang.....  :lol: "Av for satan" sagde han, og det var jo rigtig morsomt, for det gjorde jo ikke ondt.
Eller da du prøvede at hive Crush igennem tremmerne på løbegården, du mente du kunne banke ham, også selvom der var tremmer imellem jer.  :lol:

Rigtig god rejse lille ven...  :( Du må hilse deroppe.
Ann Hillerslev.

PiaLyng


Barky

Årh Mette.... Jeg kan levende sætte mig ind i dine følelser, jeg har jo lige selv været der...

Det gør mig så ondt at du skulle sige farvel til Inani på denne her måde. Mine allerdybeste kondolancer...!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

ilderhjemmet

åhhhh gud Mette, mange trøstekrammer og tanker til dig, hvor må det ha' været forfærdeligt for både dig og Ann

RIP Inani
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

mette11

Kondolerer rigtig mange gange  :( Det må virkelig være ganske forfærdeligt at finde hende på den måde og ikke kunne gøre noget som helst for at redde hende  :( Men tænk på at hun havde det godt om morgenen og derfor ikke har været dårlig længe og hun har haft et rigtig dejligt liv sammen med jer og sine ildervenner  <3

Sølvsten

Stakkels dig Mette sikke en oplevelse. I det mindste havde Inani en god dag, det skal du huske på. Mange tanker til dig. 
Inani du må hvile i fred.

Eliza

Det gør mig virkelig ondt på jeres og hendes vegne. Men hun forstod da at tage afsted med stil (hvis man kan det), hun gad da ikke bruge tid på lang tids sygdom og skranten, nej så bare afsted med det samme.

Synes det er så underligt, for det er jo ikke særlig lang tid siden jeg skrev, det om at hun bed Crush gennem tremmerne, i hendes fødselsdagstråd og så er hun bare væk.

Kondolerer uendelig mange gange til hele familien <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Nanna

Åh nej :( Hvor er det forfærdeligt I skulle skilles så pludseligt :'( Sender dig mange varme tanker.

Men du har sendt hende godt afsted, og hun har haft det fantastisk til de sidste timer. Hvil i fred smukke pige.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Lena og Peter

Vi kondolerer endnu en gang.. Ved slet ikke hvad jeg skal skrive, for dette var der vist ingen der havde set komme..  :(

Hvil i fred...  :'(

Cille


Julie

Føj for en oplevelse. Det gør mig ondt :(

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke