Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Er der nogen der skal på Indianer Ildern i år?

Startet af FerretParadise, 19. Juli 2012, kl. 08:19

FerretParadise

Jeg vil høre om der er nogen herinde fra, der skal deltage på Indianer Ildern i år??

Selv kommer jeg med 5 ildere, desværre må jeg ikke rejse med flere dyr, så jeg har været nødsagte til, at vælge nogen ud.
Og dem der kommer med er:

Fallen Angel of FerretParadise
Junior, Vildtfarvet, Tæve

Doctor Lucifer of FerretParadise
Junior, Vildtfarvet, Han

Pickpocket's Sniper
Senior, Vildtfarvet, Han, Viril

Starshine Ferrets Navi of Seduction
Senior, Vildtfarvet, Tæve, Fertil

Juana from Angelcastle
Veteran, Vildtfarvet, Tæve, Fertil
Ann Hillerslev.

Shamua

Hvis jeg får anskaffet mig en bil+rejsepartner + tilladelse fra ham der du ved godt, så ja :P

Vh. Marianne

englefugl

Citat fra: Shamua Dato 19. Juli 2012, kl. 10:07
Hvis jeg får anskaffet mig en bil+rejsepartner + tilladelse fra ham der du ved godt, så ja :P

hehe  :P

FerretParadise

Citat fra: Shamua Dato 19. Juli 2012, kl. 10:07
Hvis jeg får anskaffet mig en bil+rejsepartner + tilladelse fra ham der du ved godt, så ja :P
Som jeg sagde igår, så synes jeg du skulle smide Trine ind i bilen plus jeres dyr, og så komme derop. Det ville blive enormt hyggeligt, både hvor vi kunne bo, men også med en lille dansker-lejr på udstillingen.  :P
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Vi ville også rigtig gerne komme.. Men det bliver altså ikke får, at Ramses ikke skal i pastel..  ;)

FerretParadise

#5
Citat fra: ilderbanden Dato 20. Juli 2012, kl. 10:06
Vi ville også rigtig gerne komme.. Men det bliver altså ikke får, at Ramses ikke skal i pastel..  ;)
Så kommer I jo aldrig.  :lol:
Desværre, for jeg ville rigtig gerne hygge dig dig og din familie.  :)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Citat fra: FerretParadise Dato 20. Juli 2012, kl. 11:09
Citat fra: ilderbanden Dato 20. Juli 2012, kl. 10:06
Vi ville også rigtig gerne komme.. Men det bliver altså ikke får, at Ramses ikke skal i pastel..  ;)
Så kommer I jo aldrig.  :lol:
Desværre, for jeg ville rigtig gerne hygge dig dig og din familie.  :)

Ja, det er sgu lidt irriterende..
For på alle andre udstillinger i Danmark, Norge, Sverig og Tyskland vi deltager på er han enten chokolade eller i andre farver.. Og vi vil jo gerne deltage på udstillingen da vi har rigtig gode minder og vi elsker at hygge..
Men sådan skal det åbenbart ikke være med indianer ilderen..  ;)

Nina_eliz

Citat fra: ilderbanden Dato 20. Juli 2012, kl. 10:06
Vi ville også rigtig gerne komme.. Men det bliver altså ikke får, at Ramses ikke skal i pastel..  ;)


Jeg kan gjerne forklare litt om Ramses og hvorfor han ikke kan stille i noen annen klasse.

Våre dommere vil at han stiller i pastell. Dette fordi det er der de kan gi han mest rettferdig bedøming. Hvis vi hadde satt han i andre farger ville ikke det vært rettferdig for verken han selv eller de andre i samme klasse. Ettersom Ramses har mer eller mindre samme farger på hele kroppen, blir det feil å sette han sammen med ildere som har rare farger og tegninger.

Når våre dommere vil ha en ilder i en klasse, så er det fordi de vet at han vil gjøre det best i den klassen. De er rettferdige av seg, og vil at alle skal ha lik sjangs om premiene.

Dermed må det bare bli sånn. Da vi ikke har flere av samme farge som Ramses, så må han stille i pastell enn så lenge.

Å så vidt jeg husker så vant han si klasse sist gang han var på Indianerildern, så da beviser jo det at dommerene selv mener at han stiller i rett klasse.

Må da vel være morro å vinne selv om ilderen ikke står i den klassen man helst skulle hatt den i!

Nina_eliz

Men hvis det er ønskelig å komme kan vi godt sette han i andre farger et år for å prøve. Men da må dere huske at etter den standaren som våre dømmer etter, så er ikke sikkert at det blir så heldig...
Indianerildern tar ikke ansvar for hvordan plassering han kommer til å få.

Det er mulig han bedømmes som chokolade på andre utstillinger, men det er ikke en farge som finnes i norge. Og han er egentlig ingen andre farger.
Det mest rettferdige er at han egentlig stilles i pastell... Men som sagt, hvis det er ønskelig kan vi godt prøve andre farger.