Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Når implantatet bliver fjernet...

Startet af lille_jill, 30. August 2012, kl. 10:30

lille_jill

Amina skal have fjernet sit implantat når det er vaccinationstid i næste måned. Men betyder det så, at jeg skal have ændret hendes status allerede på julefrittevitten?

Kan huske, at der har været en del debat om, hvor man skulle placere dyr med implantat på udstillinger. Men kan ærligt talt ikke huske, om det endte med at de blev sat sammen med neutraliserede eller "hele" dyr.  :-$

Shamua

Jeg mener da, at på julefritten er implantat og fertil i sammen klasse, men det er nok bedst at skrive en mail til dem og spørge :)

Vh. Marianne

FerretParadise

Det er kun på DIU at dyr med implantat har været i klasse med de neutraliserede dyr, på alle andre udstillinger har de været i uneutraliserede.  ;)

Ann Hillerslev.

lille_jill


Eliza

men du skal nok skrive til udstillingen alligevel for det plejer at stå på dommerskemaet at de har implantat.

Skal du ha kuld på hende?? :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_jill

Yep, vil jeg gøre :)

Og ja. Fik hende til avl fra starten, men så blev kræene jo syge og vi gik i karantæne. Bagefter blev jeg syg osv. Men til sommer skulle det endeligt kunne blive en realitet :)

Anne

Citat fra: lille_jill Dato 30. August 2012, kl. 12:28
Yep, vil jeg gøre :)

Og ja. Fik hende til avl fra starten, men så blev kræene jo syge og vi gik i karantæne. Bagefter blev jeg syg osv. Men til sommer skulle det endeligt kunne blive en realitet :)

Jeg håber virkelig også for dig at det lykkes og at du får et skønt og sundt kuld :)

Shamua

#7
Citat fra: lille_jill Dato 30. August 2012, kl. 12:28
Yep, vil jeg gøre :)

Og ja. Fik hende til avl fra starten, men så blev kræene jo syge og vi gik i karantæne. Bagefter blev jeg syg osv. Men til sommer skulle det endeligt kunne blive en realitet :)
Glæder mig til at se dit kuld ;)

Vh. Marianne