Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvad sker der hos dommeren??

Startet af Volmer, 4. September 2012, kl. 14:56

Volmer

Hej Alle.

Som overskriften lyder vil jeg gerne vide hvad der sker hos dommeren til en udstilling. Hvad skal ilderen igennem så at sige?
Er der noget som man kan / skal træne hjemmefra??

Hilsen Volmer

Eliza

Der har lige været en udstilling hvor de har sat et kamera op så man netop kan se hvad der sker, super fedt :)

Men de tager ilderen ud af transportkassen og så kigger de den igennem hvis man kan sige det sådan ;) Du kan øve ved at se på den og især lade fremmede gøre det, da dommerne jo altid er fremmede og ildere har det med at opføre sig forskelligt. Så er det en god ting at de kan få tjekket tænder uden at de bider og blive set i ørene
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_jill

For alt i verden, få andre til at rage på dine dyr! Så ofte det er muligt og på alle leder og kanter.

Anne

Det kommer også lidt an på hvordan ilderen er. jeg har aldrig rigtigt haft behov for at træne det med mine, men hvis man ved at ens ilder kan nappe, eller bliver sur hvis man piller ved den, så er det bare med at vende den til det - og som de andre siger skal det være med fremmede.

Volmer

tak alle sammen  :D

tror jeg kender mange der gerne vil hjælpe med at "rage" på mine dyr   :lol:

Første forsøgs person bliver dyrlægen på torsdag, så må vi se hvad de siger. Indtil videre har jeg kun oplevet dem som ualmindelig flinke, men nu har jeg jo også kun haft dem i knap 2 uger.