Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Maniac Ferret Show 2013 - Overnatning

Startet af Pernille, 12. December 2012, kl. 12:34

Pernille

Hej alle sammen
Ville hører hvor mange der er interesserede i at overnatte i hallen hvis dette kan lade sig gøre. Selvfølgelig for et mindre beløb afhængigt af hvor mange der er interesserede. Eller evt. leje et hus hos www.ribe-byferie.dk/dk Afhængigt af - igen -  hvor mange der er interesserede.
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

CMS

Jeg skal lige snakke med Steph, men jeg tror godt, vi kunne være friske på enten hallen (evt. en enkelt nat?) eller et sommerhus :)
(Hvis det bliver sommerhus, skal vi næsten forsøge at overtale Mette (Ferretale) også, hvor ville det være HYGGELIGT! :) )
Mange hilsner Christina

Pernille

Jamen har Mette tilmeldt sig til MFS for så vidt jeg ved har hun da ikke :)
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

CMS

Mange hilsner Christina

Pernille

¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

SaschaDJensen

Hvis jeg ikke skal på arbejde så vil jeg gerne med.. - Men er tilmeldingen ikke lukket?

katjap

Den lukker først imorgen... Så du kan godt nå det Sascha  ;)

SaschaDJensen

Citat fra: katjap Dato 12. December 2012, kl. 17:20
Den lukker først imorgen... Så du kan godt nå det Sascha  ;)

- Hvad dag er det ?

katjap


lille_jill


3totter


lille_jill


Miliah

Hvis jeg skal med vil jeg formentlig også gerne overnatte :)

Ferretale

Citat fra: CMS Dato 12. December 2012, kl. 13:20
Jeg skal lige snakke med Steph, men jeg tror godt, vi kunne være friske på enten hallen (evt. en enkelt nat?) eller et sommerhus :)
(Hvis det bliver sommerhus, skal vi næsten forsøge at overtale Mette (Ferretale) også, hvor ville det være HYGGELIGT! :) )

Får først kommet på topia nu  :)
Det lyder da super hyggeligt  :) må da vist lige se at få meldt mig til den udstilling og håbe der stadig er plads  ;)

Pernille

Hej alle sammen
Nu skal vi så lige have fundet ud af hvor mange der rent faktisk er interesserede i at leje det hus :)
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo