Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

What to do?

Startet af Dyrenørden, 3. Januar 2013, kl. 13:52

Dyrenørden

Arg! Udstillingen er jo lige om lidt! Jeg har haft så meget om ørene at jeg slet ikke har tænkt på at Paya jo kan komme ud af løbegården!
jeg har et meget lille bur men det vil jeg næsten ikke byde hende at stå i en hel dag!
Og så er næste problem at hvis jeg så finder nogen der kan låne mig et større bur så skal hun jo ikke sidde alene. Dvs. at en anden ilder kommer til at gå alene i løbegården, så skal jeg måske tage alle 5 med, men jeg er bare lidt nervøs for hvad Cruella ville sige til det. Er sikker på hun enten vil være top stresset eller super cool og sove fra det hele. What to do?

Og er der nogen der har et bur de kan undvære?

englefugl

Du har ikke en ekstra bund eller kunne låne en? For jeg har også en der er udbryder, men så bruger jeg bare en ekstra bund som tag :)

PiaLyng

Find da et bur og putte de deltagende ilder ind i det :)?
De fleste ildere sover jo fra det hele, og for en dag kan det vel ikke skade?

Dyrenørden

Citat fra: englefugl Dato  3. Januar 2013, kl. 17:41
Du har ikke en ekstra bund eller kunne låne en? For jeg har også en der er udbryder, men så bruger jeg bare en ekstra bund som tag :)

Paya hopper ikke over men maser sig gennem tremmerne.

Pia: ja ved jeg men har ikke samvittighed til at stoppe 3 ildere i et lille bur så skal det være et større jeg kan låne af nogen? Egentligt er jeg også lidt nys efter Cruellas reaktion, da jeg håber hun engang måske kan deltage på en udstilling