Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

første udstilling- iiha

Startet af Kiddo, 7. Januar 2013, kl. 18:15

Kiddo

Ja, nu er det jo nok ikke nogen hemmelighed, at jeg skal deltage i min første udstilling nogensinde, med den lille Ebi-fis prinsesse  :ja:
og det er nok også jordens anden største underdrivelse at sige at jeg glæder mig meget....

men men men, nu sidder jeg så her, og går en lille smule i panik, for jeg aner jo ikke en hujene fis om HVAD der foregår på sådan et show, og hvad man skal have med, og ja alt sådan noget, så jeg har skrevet nogle spørgsmål ned, som jeg håber at i vil hjælpe mig med at få afklaring på :D

1. hvad gør man når man ankommer?
2. skal man have sele med? (sådan når man skal op til dommerne med sin tot)
2,2. hvad gør dommerne ved ens tot, og må man kigge på?
3. må man have mad/godbidder/ og andre foder-ting/ toilet ting med til ens tot?
4. skal man have løbegård med, eller er et bur okay?
5. bestemmer man selv hvor man "slår sig ned henne" i salen/hallen/ der hvor vi nu skal være?
6. jeg glæder mig helt vild!
7. skal man have sine vaccinations/ sterilisations papir med?
8. er der andet jeg skal gøres opmærksom på ;) ?
9. må jeg godt tage Nori med hjem også ?

ja, lidt forskellige småting, og som sagt GLÆDER jeg mig :)
også til at møde folkene bag ved de forskellige navne herinde :)
Your problem is you think your problem is your problem

lille_jill

#1
1. hvad gør man når man ankommer? - Du finder et sted at stille løbegård/bur op og sørger for at kræet er installeret. Derefter går du op i tjekpoint og melder din ankomst (HUSK PAS/SUNDHEDSBOG!!!!)
2. skal man have sele med? (sådan når man skal op til dommerne med sin tot) - Du skal ikke op med ilderen. Der kommer en og henter den, så du skal have en ren transportklasse klar.
2,2. hvad gør dommerne ved ens tot, og må man kigge på? - De tjekker den i hoved og røv. Ører, tænder, numse, hale, pels, form, farve osv.
3. må man have mad/godbidder/ og andre foder-ting/ toilet ting med til ens tot? - Du SKAL selv have alt med til din egen ilder/e
4. skal man have løbegård med, eller er et bur okay?  Se overstående
5. bestemmer man selv hvor man "slår sig ned henne" i salen/hallen/ der hvor vi nu skal være? - Der er frit valg :)
6. jeg glæder mig helt vild! :D
7. skal man have sine vaccinations/ sterilisations papir med? Ja, HUSK DEM!!!!
8. er der andet jeg skal gøres opmærksom på ;) ? Husk ilderen og dit gode humør ;)
9. må jeg godt tage Nori med hjem også ? Spørg Anne.

Kiddo

iih, mange tak lille_Jill
jamen det vil jeg sørge for er i orden så :)

ooh, havde ellers håbet at jeg kunne slippe for at spørge Anne af, og så bare få lov af en anden ;)
Your problem is you think your problem is your problem

Malene

Du skal være velkommen til at hænge på mig hele dagen, så kan du bare spørge løs :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

En huske seddel:

Til ildere:

vaccinationspapirer (Meget vigtigt)
Noget til at ilderen kan opholde sig i (bur/løbegård)
mad til Ebi, mad og vandskåle,
bakke og grus eller hvad man nu bruger
håndsprit
vatpinde
tæpper/sengetøj
en lille transportkasse som Ebi kan blive båret ind i når hun skal ind til dommeren
evt. godbidder

Til dig:
Kontanter hvis du vil købe noget i boden/boderne
Kontanter til lodbordets lodder hvis man vil være med i det
mad og drikke
hmmm godt humør...

Nu kan jeg ikke lige huske mere :P Men det kan der være andre der kan måske? :D

Vh. Marianne

Kiddo

Citat fra: Malene Dato  7. Januar 2013, kl. 22:42
Du skal være velkommen til at hænge på mig hele dagen, så kan du bare spørge løs :)

Årrh hvor er det bare sødt af dig Malene :D
skal nok have nogle underlige spørgsmål og sådan ;)

iih en god huskeseddel, nu er jeg liiidt mere rolig omkring det :)
jeg glæder mig bare SÅ meget allerede.

Det er også rart sådan at vide hvad der egentlig kommer til at foregå i dommerrummet :)
Your problem is you think your problem is your problem

Anne

Der er ikke frit valg hvor du skal sidde, for det er sammen med mig, men samme regler gælder for malene, så det går nok op :p du behøver ikke papirer på at hun har implantat, det skal du bare informere udstillingen om inden. Men arket med vaccination du fik af mig (eller fik ebi en bog? De andre fik bare et stykke papir, men er i tvivl med ebi, tror næsten bo gav hende en bog) skal medbringes.

Eliza

Hvor er det hyggeligt du glæder dig så meget :)

Når du tjekker ind får du udleveret et nr til din ilder, der står i kataloget som også bliver udleveret, i hvilken klasse hun er i og så er det bare at vente på den klasse bliver kaldt op. Så går man til tjekpoint med sin ilder i kassen (der hvor folk sidder og venter med deres ilder) og aflevere den til en ilderbærer der kalder ens nr.

Så venter man til ilderbæren kommer ud med kassen og så sætter du Ebi i sit bur/løbegård og venter og ser om hun vinder noget :)

Imellemtiden snakker du en masse med en masse skøre ildermennesker, gramser måske på nogle dyr (når du har fået lov og sprittet hænder), æder en masse slik og usunde ting og køber dig fattig i ting fra boderne og lodsedler (husk at købe dem så du kan vinde alle de fede præmier).
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Kiddo

 :D hihi, hvorfor undrer det mig ikke at jeg SKAL sidde ved siden af dig Anne ;) ?
hiih, men det vil vi også meget gerne :D

jeg har fundet sådan en fin lille løbegård, der er super nem at slå ud, for syntes alligevel at mit "rejsebur" var for lille til hende, især når hun ikke kan komme ud og rende rundt som en tosse...-det kan hun i det mindste her :)

Jeg har endda været ude og købe en gang desinficerende gel til hænder og ansigt, hvis man nu skulle få den UNDERLIGE ide(ligesom mig) at stikke hele hovedet ind i min frittes mave og kysse hende helt vild ;)
Your problem is you think your problem is your problem