Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

2 Drenge søger nyt hjem sammen

Startet af Dahlens, 2. Maj 2013, kl. 23:51

Dahlens

Hej alle I ilderglade mennesker :)

basse
Den øverste er Blaze, Basse er nederst til højre
Midten er Blaze, drengen til højre er Basse

Basse og Blaze er navnene på de kære drenge. De er lidt over 2 år gamle, kastereret, renlige og vaccinerede. De er desuden brødre og har altid været sammen, og jeg vil gerne holde det sådan for fremtiden :)

Basse er Standard.
Ganske energisk ilder. Han bider generelt ikke, men den kan smutte. I år har han hapset mig 1 gang in total, så det er bestemt ikke et slemt problem, men derfor er det jo rart at vide alligevel. Der er pænt med krudt i ham, når han får bliver sluppet fri på gulvet, og er altid frisk på leg

Blaze er Silver med.. ja en blaze, men det var heldigvis ikke mig der navngav ham dengang.
Efter et par timer på gulvet, plejer det at være dejligt at hænge hos mor. Jeg vil ikke klaske stemplet kæleilder på ham, men efter aktivitet er det dejligt at blive nusset lidt, i modsætning til sin bror der bare begynder forfra hvis man tar ham op :p

Det følger en håndfuld køjer og senge med om man vil. Jeg skal også af med transportkasse og bur, så står man og mangler det, kan vi snakke om det, og man kan få det med billigt.
Samlet pris 2600,-