Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

pasning

Startet af Kristoffer, 12. December 2013, kl. 15:37

Kristoffer

Hej alle sammen  :)

Vi er så heldige at vi skal 3 uger til thailand fra ca. midten af januar måned. Men vi har et pasningsproblem med vores to ildere. Vi har en hun ilder (Misja på 2 år) og en han ilder (Funder på 5 år). 
Vi vil meget gerne have passet vores dyr af nogen som har forstand på ildere og kender til deres behov.
Er der nogen herinde som har lyst til at passe vores små tosser  :D eller som kender nogen der gerne vil?
Vi er villige til at betale for pasningen eller passe jeres ildere en anden gang.
Vores ildere er gode til at lege sammen og de har et kaninbur, som feriebur, I kan få med.

Vi håber meget der er nogen der har lyst til at passe vores to små guldklumper  :)

Hilsen Kristoffer

Dyrenørden

Hejsa, jeg kan godt hvis ingen tættere på melder sig. Jeg bor i Randers så det vil nok være nemmere med nogen fra Sjælland. Men melder ingen sig så kan jeg godt tage dem :-)

Kristoffer

Hej

Det er vi rigtig glade for - det er sødt af dig. Vi har kigget på din fine hjemmeside og det ser ud som om i hygger Jer rigtig meget. Vi vil være meget trygge ved af aflevere vores dyr hos dig :)
Som du selv skriver så er der lidt afstand og det ville selvfølgelig være nemmere med en der boede lidt tættere på, men hvis ikke der er nogen i nærheden vi trygt kan overlade vores dyr til, så kører vi gerne til Randers :) Må vi skrive til dig igen efter jul, når vi ved hvad vi er kommet frem til?

Vores rejse er i øvrigt fastlagt nu og vi er væk fra den 22 jan. til den 14 feb.

Mvh Kristoffer

Dyrenørden

Ja selvfølgelig må i det :-)

Lea

Har sendt dig en privat besked herinde :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3