Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Mexicanerne 2 uger

Startet af Cille, 11. April 2014, kl. 03:48

Cille

Så er de små mexicanere blevet 2 uger, og nogen af dem skifter stadig lidt farve :fnis:



Jose og Diego


Juanitta og Albino

















3totter


Cille

Ja han er rigtig lækker  :D

Jane31

Kæmpe hilsen fra en spændt Jane31

Shamua

De er bare så kære! Er så glad for de to fancy fiser allerede er nærmest købt og solgt  :fnis: ...  <3

Vh. Marianne

Cille

Ja puha det var også godt for mig selv.
Men kan jo så låne den ene af de fancy bamser  :) <3

Klemoc

Citat fra: Jane31 Dato 11. April 2014, kl. 20:51

Min lille lækkermås  :love:

hvem kan også stå for det der næste tegnefilms store hoved og de små nuttede fusser? Jeg er bare så misundelig...  ville ønske at det var mig der sad og ventede på min første ilder <3
Går også under navnet Steffen :)

Jane31

Citat fra: Klemoc Dato 11. April 2014, kl. 22:04
Citat fra: Jane31 Dato 11. April 2014, kl. 20:51

Min lille lækkermås  :love:

hvem kan også stå for det der næste tegnefilms store hoved og de små nuttede fusser? Jeg er bare så misundelig...  ville ønske at det var mig der sad og ventede på min første ilder <3

Hihi ja det er helt fantastisk, og hold nu op hvor er man utålmodig  :P man bliver jo helt høj når der kommer nye billeder af ham.  :lol:
Kæmpe hilsen fra en spændt Jane31

Klemoc

Citat fra: Jane31 Dato 12. April 2014, kl. 23:05Hihi ja det er helt fantastisk, og hold nu op hvor er man utålmodig  :P man bliver jo helt høj når der kommer nye billeder af ham.  :lol:

ja kender det godt :P den værste tid er fra hvor man har valgt sit dyr, til at de bliver gamle nok til at kunne komme hjemme fra.
jeg havde det på samme måde hver gang at jeg skulle vente på at mine rotter kunne komme hjem til mig (så virker 5 uger altså som LAAAAANG tid) :P
Går også under navnet Steffen :)

Anne


Cille

Ja de er lækre på trods af farverne ikke lige var det vi forventede :fnis:

Ferretale

Flere hvalpe billeder  <3
Hvor er de bare kære..