Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Alfalfas Mexicaner 6.uger

Startet af Cille, 9. Maj 2014, kl. 00:56

Cille

Nu har de så den alder hvor man bare tænker... jeg magter det ikke, det med billeder :fnis:
Så regner med at det er sidste billede tråd og alle hvalpe er også afsat.
Så ingen grund til at pine folk mere..... der vil dog komme billeder på FB i min hvalpegruppe
















Jane31

Hihi små banditter  :fnis: du fik taget nogle fine billeder, og jeg er glad for at du gider.  ;)
Kæmpe hilsen fra en spændt Jane31

Klemoc

Citat fra: Jane31 Dato  9. Maj 2014, kl. 14:12
Hihi små banditter  :fnis: du fik taget nogle fine billeder, og jeg er glad for at du gider.  ;)

havde jeg sagt at jeg er misundelig? og ja det er nogle super billeder. kan godt lide det hvor Diego ligger med alle poterne strittende op i luften :P
Går også under navnet Steffen :)

Mewz

Vi er rimelig forelskede i din lille Taco. Sød, sød, sød! :fnis:
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Møghætte

Jeg er sgu lidt forelsket i Jose Jalapeno :love:
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Cille

Tak.
Synes også selv de meget smukke og nuttet.
Kan da tilføje at Soelberg Sun har nogen der minder om Diego, hvis man er fristet :)
De har også silver og albinoer :)
Mener også Ferrets of Milkyway stadig har ledige hvalpe, og der er også lidt blandet i år :)

Klemoc

Citat fra: Cille Dato  9. Maj 2014, kl. 20:01
Kan da tilføje at Soelberg Sun har nogen der minder om Diego, hvis man er fristet :)

fristet? det kan slet ikke beskrive det...jeg er lidt træt af at jeg har sat en regel for mig selv, om kun at have en slags dyr af gangen :P så engang når rotterne tager over regnbuen, så skal jeg helt klart have ildere :D
Går også under navnet Steffen :)

Shamua

Små putter <3 de er bare så store og nuttede nu!

Vh. Marianne