Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Kørsel til træffet

Startet af Sulle, 16. November 2009, kl. 09:53

Sulle

Hej Allesammen

Da jeg kører ned til Pipvig, ville jeg bare høre om der er nogle bor i nærheden og derfor måske ville køre med?

Jeg kører fra Slangerup (så det kunne også være en mulighed hvis der er en der bor i Hillerød), og kører forbi Ølstykke, Jyllinge, Roskilde og Ringsted.

Ved dog slet ikke om der er nogle der bor i det område, men hvis der er, er muligheden her i hvert fald.  :D

Kh Sulle

cibatuchsi

vi kommer selv med hele bilen fyldt.  tror faktisk heller ikke vi bor så mange heroppe af, ved dog der bor et par stykker i roskilde;)
er det kun dig der skal afsted? for hvis det er kunne vi måske samle dig op på vejen hvis vi kan få fundet en barnepige til ungerne...(men det kan vi jo lige tage på privaten hvis det er)

Sulle

Hej Daisy

Ja, det er kun mig der skal afsted (og så en transportkasse)  ;)

Det ville da være super smart hvis i kunne samle mig op på vejen, men kan godt se at det jo ikke dur, hvis hele bilen er fyldt.  :fnis:
Men vi kan jo lige snakkes ved om noget tid, om i har fundet en barnepige?

- Sulle

cibatuchsi

Citat fra: Sulle Dato 16. November 2009, kl. 10:09
Hej Daisy

Ja, det er kun mig der skal afsted (og så en transportkasse)  ;)

Det ville da være super smart hvis i kunne samle mig op på vejen, men kan godt se at det jo ikke dur, hvis hele bilen er fyldt.  :fnis:
Men vi kan jo lige snakkes ved om noget tid, om i har fundet en barnepige?

- Sulle
det kan du tro. vil da også lige holde øje med tråden her hvis nu der er nogen der gerne vil samles op af dig på vejen. for så behøver jeg ikk at "gå i panik" hvis vi ikke finder barnepige...gg   

Line

Jeg kører fra Gentofte af, og har kun en transportkasse, så hvis nogen vil med er de velkomne :)