Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Lange liner søges.

Startet af jean08, 28. Marts 2011, kl. 20:50

jean08

Ja jeg søger nogle liner til min små basse.
Det er sådan at jeg har kigget lidt rundt på nettet og i dyrebutikker, men kan ikke finde dem.
Da jeg dengang købte 2 H-seler fulgte der jo liner med, men de snor sig sådan når jeg er ude at gå med dyrene, hvilket er møgirreternde, fordi samlingen mellem snor og karabinhage er hvad skal jeg sige, mærkelig. Og så synes jeg linerne er lidt for korte.
Så det jeg søger er simpelthen en line hvor snoren let kan dreje rundt uden at blive helt snoet, men også en line der er lidt længere end dem der normalt følger med selerne, gerne 2 meter.
Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre eller om jeg må sy dem selv, det var bare hvis der var nogen der var faldet over sådan nogle liner.

Stubba

Hejsa.

Jeg sælger jo seler, liner (og meget andet) .. og kan godt lave specialmål :)

www.stubba.dk
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: jean08 Dato 28. Marts 2011, kl. 20:50
Ja jeg søger nogle liner til min små basse.
Det er sådan at jeg har kigget lidt rundt på nettet og i dyrebutikker, men kan ikke finde dem.
Da jeg dengang købte 2 H-seler fulgte der jo liner med, men de snor sig sådan når jeg er ude at gå med dyrene, hvilket er møgirreternde, fordi samlingen mellem snor og karabinhage er hvad skal jeg sige, mærkelig. Og så synes jeg linerne er lidt for korte.
Så det jeg søger er simpelthen en line hvor snoren let kan dreje rundt uden at blive helt snoet, men også en line der er lidt længere end dem der normalt følger med selerne, gerne 2 meter.
Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre eller om jeg må sy dem selv, det var bare hvis der var nogen der var faldet over sådan nogle liner.

Jeg har faktisk næsten lige købt noget lign det du beskriver! Jeg er ike så vild med flexiliner da jeg sys de er klodsede i håndtagene og ja dem der følger med til selerne er for det meset lige til at smide ud..
Men altså købte faktisk bare at par alm. hundeliner, men det var sårn nogle til meget små hunde elelr hvalpe så de er ultra tynde og lette. Så er der karabinhager i begeg ender så man selv kan bestemme lægnden. Mener den er 2 m. hvis den er helt "foldet" ud. Og så kan karabinhagern dreje rundt.

Købte dem i maxizoo til en 50´er så havde de dem kun i sort..

Men jeg er meget glad for mine...

jean08

#3
Jamen Stubba, sælger du os liner ? Kan ikk lige se dem derinde og hvilke farver kan man vælge ?

A_M_T, så tror jeg da lige jeg vil kigge lidt i Maxizoo.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: jean08 Dato 28. Marts 2011, kl. 21:30
Jamen Stubba, sælger du os liner ? Kan ikk lige se dem derinde og hvilke farver kan man vælge ?

A_M_T, så tror jeg da lige jeg vil kigge lidt i Maxizoo.

Jep, jeg blev i hvert fald glad da jeg fandt dem her.l. det var lige hvad jeg havde kigget efter nemlig...

Stubba

#5
Citat fra: jean08 Dato 28. Marts 2011, kl. 21:30
Jamen Stubba, sælger du os liner ? Kan ikk lige se dem derinde og hvilke farver kan man vælge ?

A_M_T, så tror jeg da lige jeg vil kigge lidt i Maxizoo.

Ja, sælger også liner :) .. jeg sælger i webbing og i grosgrain, men prøv at send mig en mail - så kan jeg ende dig nogle billeder af kvaliteten og farverne :)
Men kan godt se jeg ikke har det på siden, det var jeg ellers helt sikker på at jeg havde fået gjort. Men det må jeg lige gøre en dag så, men de farver (stort set)  m.m. som er derinde fås også som liner.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

jean08

Stubba.
Jeg kunne godt tænke mig dette mønster.


Og jeg kunne godt tænke mig 2 liner på 2,5 meter. Hva siger du så prisen den bliver ?

Stubba

Citat fra: jean08 Dato 29. Marts 2011, kl. 13:28
Stubba.
Jeg kunne godt tænke mig dette mønster.


Og jeg kunne godt tænke mig 2 liner på 2,5 meter. Hva siger du så prisen den bliver ?

Jeg vil gøre opmærksom på, at det er grosgrain bånd - hvilket betyder at det ikke er så tykt - men det holder fint, for jeg bruger det til mine basser! .. Men en normal længde line er 150cm og koster 50kr, så en 200cm vil koste .. 70kr :) og så to for 150kr med porto :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

jean08

Heej Stubba, har ''desværre'' fundet nogle andre, men vil da lige have dig i tankerne næste gang jeg skal kigge på liner (:

Stubba

Citat fra: jean08 Dato 30. Marts 2011, kl. 20:26
Heej Stubba, har ''desværre'' fundet nogle andre, men vil da lige have dig i tankerne næste gang jeg skal kigge på liner (:

Helt iorden :)

Men en anden gang må du gerne kontakte mig over mailen :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

jean08