Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Lucifer min egen :'(

Startet af Avataren1, 10. August 2010, kl. 23:47

Avataren1

Jeg havde ikke troet at jeg nogensinde ville skrive i denne del af forummet. Det gør ondt. og jeg savner dig Lucifer. Hver dag føltes som om jeg er alene i verden. Jeg kan stadig se dig ligge på gulvet rundt omkring i min lejlighed og se så dejligt på mig med dine smukke lille øjne. At høre dig lave lyde ude på toilettet så jeg måtte skynde mig ud og se hvad du lavede og selvfølgelig lavede du noget du ikke måtte. Men jeg var ligeglad, jeg tog dig bare op i mine arme og krammede dig. Vi lå og sov sammen flere gange om dagen. du på mit bryst. din lille krop i mit skød i mine arme... og ikke mindst dine tænder i min hånd. Jeg savner dine ordenlige bid der fik blodet til at løbe. Bare en gang til vil jeg opleve det. Hvorfor skulle du forlade mig så hurtigt ? Vi havde knap 3 måneder sammen. Ikke engang nu når jeg tænker over det. Men forhelvede det var de bedste 3 måneder af mit liv. Damen som solgte dig mig vidste udemærket godt at der var noget galt og udnyttede en ny spændt førstegangs ejer.

Du havde gigt. og jeg tog dig i mine arme for at gå med dig hvor hen du ville. Vi elskede hinanden jeg ved det. Når jeg fandt dig i min tomme vasketøjs kurv og du lod som om du ikke kunne komme op selv bare for at være i mine arme. Jeg fik dig vendt af med at bide i ansigter og tær. Ihvertfald mine og mit. Fohelvede hvor jeg savner dig. Du vil altid være i mit hjerte. hehe. ja jeg har selvfølgelig fået et hjerte med dit navn tatoveret ved mit eget hjerte. Du gav mig ro i kroppen når jeg så dig og tænkte at du rent faktisk var min. Jeg havde gået i flere år og ønsket mig en og nu kunne jeg endelig få en. Du skal vide at selvom jeg vidste der var noget galt med dig og at vi ville få så kort tid sammen ville jeg stadig have valgt dig og købt dig. Aldrig om jeg ville have byttet dig for noget andet i denne verden. Det er så unfair at jeg ikke skal komme hjem til dig mere.

Men du var bare blevet så dårlig ligepludselig over den seneste uge og i torsdags var du helt væk.. du var bare så træt og du kunne ikke holde på dit urin. Jeg håndfodrede dig og da ville du spise kun men for lidt du kunne ikke mere. Jeg tog dig med til dyrelæge så hurtigt jeg kunne. Jeg havde været parat til at gå med dig hele  den 1½ times kørsel til dyrlægen. Jeg ville have givet alt for at gøre dig rask. For at få dig med hjem. Men det kunne jeg ikke.. Jeg vidste inderst inde at jeg ville miste dig den dag, jeg ville bare ikke indse det og jeg blev nød til at sige til mig selv højt at det nok skulle gå. Det gjorde det også min skat. Du fik endelig fred. Jeg vil aldrig nogensinde glemme dig. Jeg elsker dig Lucifer.

Du var den første der fik mig til at græde af lykke i hele mit liv. og den første der fik mig til at græde i de sidste 5 år af sorg.




Undskyld for de store billeder men orker ikke at lave dem om.

Barky

Kondolerer så meget.. Det er hårdt at miste.... :(
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dark Crystal


ilderhjemmet

Mange tanker og kondolancer herfra  :(

RIP Lucifer
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

lille_jill


cibatuchsi


FerretParadise

Kondolerer mange gange. :'(
Ja det er rigtig hårdt at skulle sige farvel til sin elskede ilder. :(
Ann Hillerslev.

Fuske

Kondolerer rigtigt mange  gange og smider lige  et cyberknus oven i. Du lyder til at kunne bruge et :(

Det  er hårdt at miste
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Sølvsten

Hvor jeg dog føler med dig.

Hvil i fred Lucifer

Soelberg`s SUN ferret


mette11

Kondolerer mange gange... :( I det mindste lyder det som om hans sidste tid her på jorden var rigtig god og det er jeg helt sikker på at han sætte meget stor pris på.

alvin


www.fraekkefritter.dk

Anne

Puha det var svær læsning. Det lyser bare ud af dit indklg at han var en utroligt elsket dreng.

hvor er det uretfærdig at i skulle have så kort tid sammen! kondolerer.

Julie

Det er godt nok trist. Kondolere :(

Shamua

Kondolerer mange gange. Det gør ondt at miste en man elsker. sov godt Lucifer  :'(

Vh. Marianne