Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Min elskede elskede

Startet af AlisVolatPropiis, 27. November 2010, kl. 22:11

SilverDragon


Line

Tanker her fra til  dig og Aisha  :(

Tilo

Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

KariN

Ord er fattige i en situation som denne..

Skattepige, du gjorde alt hvad du kunne for din elskede mokke, og hun har haft et skønt liv med sin Cossimo hos dig de sidste par år..

At hendes tid til at tage videre var kommet allerede er slet ikke til at forstå, ikke mindst fordi det gik så forbandet stærkt..

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, det eneste jeg kan er at græde med dig i din sorg og tænde lys for den smukke silver prinsesse..

Sov sødt smukkepigen og hils de andre deroppe <3

Snuske, du ved hvor jeg er.. Anytime, du siger bare til <3

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

Åhh Trine.
Jeg fik det afvide i går og blev rigtigt ked af det... :'(

Vi kondolerer rigtig mange gang, og Petra vil tænde et lys for hende i aften..
Jeg tænkte rigtigt meget på dig på vej hjem i bilen i går-- :(

Søv sødt, Aisha.  :(

Soelberg`s SUN ferret


LordDoom

Åh Trine.  :'(
Vi er bare så kede af at høre du har mistet din smukke pige. Det gør så ondt inde i os.
Vi kondolerer rigtig mange gange.
Du ved du har os hvis du får brug for det.

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Rokkie


AlisVolatPropiis

tak skal i have alle sammen....hver og en betyder jeres ord så afsindigt meget...jeg kan stadig ikke kapere det her...min lille pige er væk...bare væk...jeg har aldrig været god til død...og har allermest bare lyst til at hive dynen over hovedet og tude videre. Men på den anden side kan jeg heller ikke holde ud at være i lejligheden. For jeg har jo slet ikke lyst til at være ked af det....jeg har lyst til at være glad...med min lille levende mokke.

Hun var en speciel pige...100% sig selv...og med en tydelig mening om alt...men blid, sød og stædig....jeg husker så meget...da jeg hentede hende, da en dommer bad mig åbne hendes mund i sverige...min lille pige lignede en lille tordensky, men ville aldrig have bidt. Måden hun kunne kigge fra mig, til vandskålen fordi der lå et stykke foder i hendes vand, og tilbage til mig...og kradse i tremmerne hvis jeg ikke skyndte mig at skifte det. Hun var så herlig....hun havde udtryk...som ingen anden....godt nok tit viste det.."Dame...DAME! -det der er ikke i orden, få styr på det, slip mig osv."
Hendes omsorg for de andre ildere når verden blev dum....og hendes konsekvente ørenap hvis de blev for kække, eller hendes jagende jappen ud af hængekøjen hvis de trak vejret forkert...


Jeg ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv...og med en vis grad af frustration over mig selv, må jeg vidst konkludere at glade mennesker irriterer mig...og "the end of the world" kører på mentalt repeat i mit hoved...ikke just opløftende...men sådan er det vidst lige idag....

Aisha jeg savner dig mere end det overhovedet kan beskrives...min lille skat... vi savner dig alle sammen...og din Cosmo og følsomme Spero leder efter dig...og det skærer mig i hjertet...

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Bawa

Kondolerer :'( Åh hvor er det bare forfærdeligt!
Mine tanker er hos dig, Trine! <3

lussingen

Kære Trine.

Jeg er virkelig ked af at høre, at du har mistet din pige. Jeg er ikke i tvivl om, at hun havde et fantastisk liv hos dig og sine ildervenner. Jeg føler med dig i din sorg. Du har gjort det helt rigtige overfor din pige. Nogle gange er vi nødt til at træffe nogle beslutninger, der virker disede fordi vi er blændet af sorg. Men beslutningen har været den rigtige. Jeg håber du er okay, og at du snart vil kunne tænke på hende med et smil om læben og ikke tårer og sorg i hjertet.

Vi tænder et lys for hende i aften. Himlen har fået endnu en stjerne.

Tanker og kram til dig.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Åh for helvede Trine, hvor er det hele bare noget værre lort.

Jeg føler virkelig med dig, og jeg blev oprigtig ked af det igår, da jeg fik din sms.
Der er bare ikke noget værre, end når vi bliver tvunget til, at skulle sige farvel til vores elskede små venner.

Kondolerer rigtig mange gange, jeg vil tænke rigtig meget på dig.

Jeg vil tænde to lys i aften, et for Zefyren og et for Aisha.
Ann Hillerslev.

Emils far

Hvad er det dog som sker, skal denne efterårsmåned være så kold og sort som det ser ud til....
Jeg er ked af at du har mistet din kære ilder, og jeg kan kun kondolere med tapet. Håper dog at du om en stund kan finde de gode minner og glede dig over den tid i fik sammen. Lige nu er det nok meget svært, og det er intet vi kan gøre, andet end at dele din sorg og sammen komme videre....

mvh.
Lars

AlisVolatPropiis

I er virkelig alle sammen alt for søde..hvert eneste ord betyder så meget...og at min lille tøs også har sat sit spor i verdenen og hos folk, at der er varme og forståelse, trøst og medfølelse fra jer...-det betyder virkelig alt. <3
Jeg kan ikke skrive så meget ligenu...men jeg håber at i ved at jeg sætter virkelig meget pris på hver og en af jer...og jeres ord, støtte og venskaber.
I gør det her nemmere...