Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Mit hjertebarn <3

Startet af Amazing Ferret, 2. September 2011, kl. 17:27

Sølvsten

Kære Erika

Jeg kan nok ikke bære din smerte helt, men det har alligevel gjort mig rigtig ked af det. Jeg ved at du har gjort alt for at Peanut skulle ha et godt liv og det har han virkelig haft. Husk på alle de gode tider du har haft med ham.

Jeg er sikker på at Peanut er dig dybt taknemmelig hvor end han er.

Masser af krammer til dig Erika og Peanut hvil i fred lille ven

Soelberg`s SUN ferret


Barky

Der findes ingen ord... Intet jeg kan sige eller gøre.. Men jeg føler med dig Erika. Jeg kender din sorg, og ved hvor ondt det gør, både fysisk og psykisk.

Farvel Peanut.. God rejse over regnbuen, og pas godt på din madmor derfra. Hun har brug for din støtte nu..
Bla bla bla.... Hilsen Julia

CMS

Erika - ved slet ikke, hvad jeg skal skrive - det gør mig virkelig ondt, du har måttet sige farvel til Peanut. Du har gjort det rigtigte for Peanut, givet ham den fred, han har haft brug for - selvom det har været usigelig hårdt for dig! Han vil altid leve videre i dit hjerte, og han båtter nu rundt sammen med Izzy på den anden side af regnbuen.

Jeg tænder et lys for Peanut og sender dig mange tanker, klem og knus.. Du ved, hvor jeg er, hvis du har brug for noget som helst!
Mange hilsner Christina

Louise V


Amazing Ferret

Endnu en gang tak for de søde ord...det varmer mit hjerte <3 <3
Jeg kan stadig ikke forstå han ikke er her mere :( :(

katjap

Kondolerer

Mine tanker går til dig! Han har haft et fantastisk liv hos dig, og er sikker på han sender møsser til dig, fra det fredfyldte sted han er nu.


Starshineferrets


Amazing Ferret


Bawa

Jeg føler virkelig med dig Erika :( *kram* ..
Sov godt søde lille Peanut <3

Amazing Ferret


FerretParadise

Dette er godt nok meget trist læsning.  :(
Kondolere mange gange Erika.  :(
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret


NemoToft


Eliza

Av for pokker, det gør helt ondt i hjertet at læse  :( kondolerer mange mange gange..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.