Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Lille My (Rikmas Bibi 7/7 2005- 30/11- 2011)

Startet af Anne, 30. November 2011, kl. 20:35

Anne

I dag har jeg sagt farvel til en ven igennem over 6 år. My var syg, hun begyndte at tabe hår og fik et implantat, vi håbede at vi ved denne tid kunne have en frisk My, men i stedet gik det den anden vej. Hun så så forfærdelig ud og jeg har haft SÅ dårlig samvittighed overfor hende, men jeg håbede virkelig til det sidste at det kunne vende. Før implantatet havde hun lungebetændelse, og i går begyndte hun at sige lidt lyde igen, og hendes bagben begyndte at svigte hende lidt. I dag kunne dyrlægen fortælle at det var væske hun havde i lungerne og at hendes muskler stort set var væk. Der var ikke mere at gøre og det var ikke fair at trække den længere. Jeg var alene ved dyrlægen da Hessel desværre ikek kunne gå fra arbejdet, men han sagde farvel til hende i telefonen, selv om hun nok ikke forstod det, så var det bedre for ham end ingenting. My fik en sprøjte som hun slet ikke opdagede, mens hun spiste vitaminpasta, så faldt hun i søvn og fik den sidste sprøjte. Det var meget fredfyldt, men har også efterladt et gabende tomt hul i mig.

Hun var min første. Da jeg fik hende græd jeg af frustration, jeg synes jeg var så uheldig at jeg havde fået sådan et monster. Men jeg lærte at jeg var heldig. Jeg fik en vidunderlig ven og også en stærk lille fighter, der har hjulpet mig igennem utroligt svære tider. Jeg var tæt på at miste hende i 2009 men jeg var så heldig at jeg fik mere end 2 hele år mere med hende. Jeg har vidst længe at jeg havde hende på lånt tid, linien taget i betragtning, og jeg er glad for at jeg fik hende i 6 år og ikke kun 4. Alligevel savner jeg hende allerede utroligt meget, det er slet ikke til at forstå at hun er væk. Min første ilder, min højt elskede Lille My. Når jeg græder nu er det kun fordi jeg elskede hende utroligt højt. HUn har været så stor en del af mit liv at jeg føler jeg har mistet et lille stykke af mig selv.

Jeg har valgt at få hende obduceret og urnekremeret. jeg burde få svar fra obductionen i morgen.

Den sidste skovtur My var på den 15/10 2011


(i Hessels hat)

Amazing Ferret

Åhhhhh den lille My :(

Kondolere med dit tab. Jeg føler virkelig med dig :( Stort trøstekram herfra og jeg vil tænde et lys for My med det samme <3

Pernille

#2
Jeg kondolere. Det er så uretfærdigt at vi skal sige farvel til vores kære små og vores elskede venner: '(
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

FerretParadise

Åhh nej altså, for en i helvede.

Kondolerer mange gange Anne.  :(
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Det er rigtig trist at læse :(

Kondolerer mange gange! Og hvil i fred My, må du få en god rejse over regnbuen håber der er nogle ildervenner der båtter dig i møde på den anden side!

Tænder mit "ilderlys" for hende med det samme!

Eliza

åååhhh kondolerer virkelig mange gange  :( det gør mig rigtig ondt at høre, for jeg er slet ikke i tvivl om hvor meget hun betød/betyder for dig. Tror de fleste ved at i to bare hører sammen, så ka kun forestille mig hvor ondt det gør at hun ikke er her mere  :(
sende en masse varme tanker..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Vi kondolerer rigtig mange gang...

Vi ved det er hårdt og at ikke ret meget hjælper, men vi vil tænde et lys for hende med det samme.. :(

R.I.P. smukke lille My

mette11

Nu sidder jeg så og tuder igen...jeg havde virkelig håbet at hun havde klaret den og kunne leve forevigt sammen med dig og Hessel og hendes ildervenner, men sådan skulle det desværre ikke være. :(
Jeg ved at My har haft det bedste liv hun kunne have forestillet sig og det er jeg sikker på at hun er jer evigt taknemmelige for.

Louise V

Kondolere Anne  :( det måtte være rigtig svært når hun var første ilder.. Jeg er sikker på hun bliver passet godt på, på den anden side af regnbuebroen  <3

AlisVolatPropiis

Jeg tuder også :'( og igen mangler jeg bare ord...Vi ved vidst alle hvor meget My betød for dig, og vi har delt hende med dig fra sidelinien. Hun var en ener, gudesmuk, helt sin egen og helt igennem fantastisk. jeg føler virkelig sådan med dig Anne og hvis der er noget jeg kan gøre så sig til!

Hvil i fred Lille My -du er en stjerne blandt ildere <3

Snabeldyr

Kondolere mange gange... My var virkelig en dejlig lille ilder
Stealing our hearts, then our sanity

Dyrenørden

åh nej! Kondolerer mange gange! Hvil i fred My  :'(

KariN

Kondolerer mange gange søde Anne :(

Det er så pisse hårdt at sige farvel, men det var det rigtige at gøre.. jeg græder med dig og har tændt lys for din smukke smukke pige. Hun var en ener <3

Vi er ikke ret langt væk, sig til hvis der er noget vi kan gøre.. En masse varme tanker og kram til dig og Hessel
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Cille

Kondolere :(.....sender de varmeste tanke til jer begge

lizzy171002

Jeg kondolerer. Det er altid tris at miste en højt elsket ven.

R.I.P. Freja