Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Nogen der vil passe 2 tøser?

Startet af Tazz, 19. December 2009, kl. 16:31

Tazz

Ja, jeg står og skal til Værløse på mandag, skal være der fra mandag til fredag. Så jeg søger en som kunne have tid og lyst til at passe mine 2 dejlige tøser.
Det skal være en som er god til at håndtere bideildere. Da Silke godt kan være meget strid.
Det skal helst være et sted mellem Nakskov og Værløse.
Jeg har ikke haft nogen problemer med dem sammen med andre.
Ved godt at det er sent at spørge efter hjælp, men havde en anden aftale, som desværre ikke kunne lade sig gøre alligevel.
Håber der er en som kan hjælpe.
Jeg kan evt kontaktes på: 27620782, hvis der skulle sidde en som kunne have lyst :)

Bawa

Jeg er altid frisk på at passe folks basser,
meeeen jeg bor jo helt i Århus :P ..

lille_jill

Du har ramt lige den eneste uge i året hvor jeg ikke kan.. Min mor bor ellers i Værløse, så ville ellers gerne have taget dem, men rejser selv til Jylland

Masa

Vi har plads :) Hvis der er behov for det kan vi evt. hente dem i Væreløse ...  :)

Tazz

Citat fra: Masa Dato 20. December 2009, kl. 00:24
Vi har plads :) Hvis der er behov for det kan vi evt. hente dem i Væreløse ...  :)

Hvor kommer du fra?
Og har du erfaring med bideildere?

Masa

Jeg er fra Kbh.
Jeg har to temperamentsfulde juniorer selv og min første ilder var også en håndful (og har ar for at bevise det  :) )

Lea

Citat fra: Masa Dato 20. December 2009, kl. 17:20
Jeg er fra Kbh.
Jeg har to temperamentsfulde juniorer selv og min første ilder var også en håndful (og har ar for at bevise det  :) )

Hej prøv at ring eller skriv til Natascha (Tazz) mobil. det er nemmere at få fat i hende der. så kan i også aftale videre :)

nummeret står i teksten :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Tazz

Hejsa.
Undskyld jeg først skriver nu.
Jeg har fundet en løsning, men ellers tusind tak for svarene, og tilbuddene alle sammen :)

Citat fra: Bawa Dato 19. December 2009, kl. 20:33
Jeg er altid frisk på at passe folks basser,
meeeen jeg bor jo helt i Århus :P ..
Ved ikke lige hvor langt Århus ligger fra Holstebro, men kan godt være jeg får brug for en derover af engang i det nye år ;)

Bawa


Shamua

Citat fra: Bawa Dato 21. December 2009, kl. 18:58
^ Du siger bare til ;)

Vil det sige at hvis jeg tager en uge på ferie engang i foråret så vil du godt passe mine 2 måske? :)

Vh. Marianne

Bawa

^ Hvis jeg selv er hjemme, så kunne det da meget vel tænkes :)

Shamua

Citat fra: Bawa Dato 21. December 2009, kl. 19:53
^ Hvis jeg selv er hjemme, så kunne det da meget vel tænkes :)

Orh det lyder godt :)... nu skal jeg lige se hvad der ske.. skal lige have en ferie i julegave  :fnis:

Vh. Marianne

Bawa

^ Hvis du laver en tråd med nogle datoer, når du ved det, så er det nemmere at tage stilling til :fnis: