Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Løbegård til låns?

Startet af Julie Stuhr, 3. Marts 2010, kl. 22:42

Julie Stuhr

Jeg har bestilt en løbegård, men netbutikken får den ikke hjem til jeg skal bruge den, så jeg vil høre om jeg kan låne en løbegård i næste uge og ca. tre uger frem?
Den skal helst befinde sig på Falster, Lolland eller sydsjælland, så jeg har mulighed for at hente den.

Vi skal nemlig passe hus og hund for svigermor, og der er ikke ildersikret hos hende samt hund og idlere ikke er bedste venner, så vil ilderne ikke få så meget udetid. Med en løbegård vil de have lidt mere plads at boltre sig på uden vi skal holde konstant øje og hunden skal være lukket væk.


Masa

Det er lidt last minute, men er der nogen som har en løbegård de kan låne mig til weekenden?  :-$

Maria Amanda

Hej Masa :)

Du må godt låne vores. Den er dog ikke så stor - Kun 8 paneler. Og der er ikke nogen bund til...
Men hvis ikke du finder noget bedre, er det jo meget smart når vi bor relativt tæt på. ;)

Anne

Masa: er det fordi du skal på vinterilderen?

Masa

Jo, vi skal til Vinterildern. :)

Maria, tak, det lyder fantastisk!  :)

Anne

Ok det var bare at hvis jeres ildere ikke ser andre ildere så tit og er raske, så måtte du godt have dem i min lidt, når mine ikke selv er i den. Jeg har nemlig også bur med da Joa kan komme ud.

Men fint du har fundet en anden løsning :)