Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Silke søger desværre nyt hjem :(

Startet af Tazz, 3. August 2010, kl. 23:42

Tazz

Ja, jeg har desværre måtte tage den utrolig svære beslutning at finde et nyt hjem til Silke. :(

Jeg søger et nyt hjem til hende, da jeg nu har kæmpet med hende i over et år, for at få hende til at respektere min mand, men det er ikke blevet bedre, så snart hun får muligheden for det, angriber hun ham. Han har prøvet at tage fat i hende, men hun bliver bare ved med at bide, vi har simpelthen prøvet alt, men det går bare ikke.
Det der er det største problem, er at det kun er mig hun vil respektere (jeg er den eneste der kan komme i nærheden af hende uden at hun bider)
Så derfor kan de kun få lov til at rende løs når det kun er mig der er hjemme, og det synes jeg er synd, da jeg snart skal starte i skole igen, og derfor kun er hjemme samtidig med at manden også er det.
Vi har det samme problem når vi skal på ferie, da der ikke er nogle der tør at stikke hånden ind til dem, eller lade dem komme ud..
Derfor synes jeg det bedste for hende ville være hvis hun fik et hjem hos en hvor der kun er en hun skal knytte sig til og respektere.
Hun er ikke en begynder ilder, da hun skal vide fra starten hvem der bestemmer.

Info om hende:
Hun er en dejlig pastel tæve fra 2007, hun er steriliseret.
Hun har gået sammen med en anden tæve i det år jeg har haft hende.
Hun er renlig.
Hun kan som sagt godt være streng til at ville sætte sig i respekt overfor alle.

Jeg håber der er nogen der kunne tænke sig at give min dejlige tøs en chance til. Der ikke er nogle problemer hvis det kun er en hun skal knytte sig til..

Hun kan evt. leveres mod dækning af benzin, og evt færge hvis det er i jylland.

Pris: 250,-
(Dette er ikke det vigtigste, men derimod at hun får et godt og blivende hjem)

Jeg ønsker et blivende hjem til hende, da jeg ikke synes hun skal "kastes" rundt.

Skriv endelig hvis du har nogle spørgsmål, eller er interesseret.







Anne

Bare lige så du er klar over det så må man ikke nævne aflivning i en salgstråd hvor man vil have penge for ilderen. Sådan har jeg i hvert fald forstået reglerne...

Malene

#2
[besked=Malene]Det er helt korrekt at man ikke må nævne aflivning, med mindre ilderen gives væk gratis.
Sætningen er blevet fjernet og tråden ryddet.[/besked]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

AnneME

vis du evt kunne komme til jylland, :) ? så har jeg da en dejlig tøs, den kan gå med :)

Tazz

Citat fra: AnneME Dato  8. August 2010, kl. 09:06
vis du evt kunne komme til jylland, :) ? så har jeg da en dejlig tøs, den kan gå med :)

Har desværre lige været i jylland :(
Og tror det vil blive alt alt for dyrt i benzin og færge at levere hende, hvis det kun er det man skal afsted for :(
Øv øv

cmkh



Citat fra: Tazz Dato  9. August 2010, kl. 00:32
Citat fra: AnneME Dato  8. August 2010, kl. 09:06
vis du evt kunne komme til jylland, :) ? så har jeg da en dejlig tøs, den kan gå med :)

Har desværre lige været i jylland :(
Og tror det vil blive alt alt for dyrt i benzin og færge at levere hende, hvis det kun er det man skal afsted for :(
Øv øv

Hejsa vis det kan hjælpe er så skal jeg til sjælland i weekenden 20 til 22 august
I skal bare ha en transporkasse/bur til hinde...

AnneME

ja, det kunne da være fedt ! :) vi har et bur :)

kan jeg evt få jeres telefonnummer? lidt nemmere end jeg skal holde øje med siden hele tiden :)

AnneME

vi ved jo ik om vi kan røre hende uden hun angriber? :)

Tazz

Citat fra: AnneME Dato  9. August 2010, kl. 07:56
vi ved jo ik om vi kan røre hende uden hun angriber? :)

Det kan man desværre ikke.. Hun angriber med det samme man prøver at røre hende. :(

Citat fra: cmkh Dato  9. August 2010, kl. 01:07


Citat fra: Tazz Dato  9. August 2010, kl. 00:32
Citat fra: AnneME Dato  8. August 2010, kl. 09:06
vis du evt kunne komme til jylland, :) ? så har jeg da en dejlig tøs, den kan gå med :)

Har desværre lige været i jylland :(
Og tror det vil blive alt alt for dyrt i benzin og færge at levere hende, hvis det kun er det man skal afsted for :(
Øv øv

Hejsa vis det kan hjælpe er så skal jeg til sjælland i weekenden 20 til 22 august
I skal bare ha en transporkasse/bur til hinde...

Det ville være super, men skal så lige finde ud af om vi kan få hende til sjælland der, men så ville det nok blive d. 20. ?

cmkh

tro også den 20 vil passe mig best der er jeg også tæt på vordingborg...

Men hvad få hun med at bo i mens jeg har hinde?? det er jo 3 dage hun skal bo i det....

rikki

Inte illa menat nu, men om illern är bitig är det inte bättre att hon flyttar till någon som inte är nybörjare?
Någon som har mer erfarenhet av bitiga illrar och har kunskapen.
Annars är väl risken stor att hon måste flytta om ett tag igen när det inte fungerar.
Och då kanske hon är ännu värre och svårare att få bitfri.
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

AnneME


AlisVolatPropiis

#12
Helt seriøst....så synes jeg ærligt talt også det er en smule forargeligt at sælge en så svær ilder at håndtere til en nybegynder....det er virkelig bare ansvarsfralæggelse og at sende "lorten" videre...har i ingen skam i livet? både overfor nye køber men sgu også jeres ilder...

Anne

Jeg er enig. AnneME har lige fået sin første ilder og bør finde en ilder en begynder har en chance for at gøre tam! AnneME, har du set på www.ilderforum.dk , der er en der foræres væk.

Jeg synes altså at sælger bør sørge for at få ilderen i et hjem der har alle forudsætninger for at kunne håndtere den.

AnneME

ja, præsic. det er vi ikk gearet til.

Vi fik forresten vaccinet diva idag :)
hun er begyndt at stoppe nappe efter mig, hun har kørt hæsts på mig siden hun kom :)