Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

En udefra undrer sig lidt...

Startet af Stjerne, 18. Februar 2010, kl. 17:34

Amazing Ferret

#30
Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke helt kan se nogle fordele ved en avlsforening. Som flere skriver så er vi så få avlere i DK at det næsten ikke kan lade sig gøre og som jeg også skrev tidligere, så vil jeg ikke have at andre skal bestemme om mit dyr er egnet til avl eller ej. Det må være op til den enkelte avler og vudere om ens dyr er egnet eller ej


Jeg vil ikke tvinges til at skulle vaccinere eller chippe mine hvalpe - det er mit valg og hvis folk ikke er tilfredse med det, ja så må man jo finde en anden avler som har netop lige de ting man ønsker af sin hvalp

Jeg er en af de få avlere som godt vil sende mine hvalpe i nye hjem når de er 8 uger - men de flytter kun hjemmefra når jeg mener de er klar og ikke et sekund før

Og derfor tror jeg det bliver svært at få en avlsforening til at køre, for ja mange af os er uenige om mange ting ang avl

Jeg tror det der er vigtigst er at vi skal acceptere hinandens meninger og holdninger omkring avl og så lade hvalpekøbere selv bestemme hvad de vil have....der er jo lidt af hvert, så der er da noget at vælge imellem :D