Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Er de ikke i løb??

Startet af tosse-ilderen, 27. Marts 2010, kl. 21:27

Anne

Det er da godt nok for dig så, men det er stadig vildt mærkeligt at personen har løjet for dig når du ligefrem ønskede de skulle være fertile??

Men hvis de får hvalpe så kan vi nok også være ret sikre på at du er blevet løjet for.

AlisVolatPropiis

eh er der fare for de kan være parret op fra sælger?

tosse-ilderen

Citat fra: Anne Dato 27. Marts 2010, kl. 21:47
Det er da godt nok for dig så, men det er stadig vildt mærkeligt at personen har løjet for dig når du ligefrem ønskede de skulle være fertile??

Men hvis de får hvalpe så kan vi nok også være ret sikre på at du er blevet løjet for.

Det er nemlig det jeg ikke fatter, har hele tiden holdt hårdt og fast på at de ikke skulle snittes, også sige det??
Det kan jeg virkelig ikke se nogen pointe i.


tosse-ilderen

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 27. Marts 2010, kl. 21:48
eh er der fare for de kan være parret op fra sælger?

Nej overhovdet ikke, for har haft dem fra omkring jul af, havde godt set de var hævet en lille bitte smule op, for en uges tid siden,
men tænkte bare at vi havde haft det for varmt at det var derfor havde ikke skænket det en tanke om at de var på vej i løb.

AlisVolatPropiis

Og det er måske også risikabelt at parre dem op hvis der er fjernet noget?!

tzari

Har også hørt de teoretisk kan blive gravid uden for livmoder hvis der mangler noget. Men om det kun er en teoretisk risiko ved jeg ikke. Men lyder ikke urealistisk
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

tosse-ilderen

Har virkelig ingen ide om hvad der kan skade og ikke kan hvis der er noget og ikke er, men jeg kontakter dyrelæge mandag så må vi se hvad de siger.

Anne

Nu skriver hun jo at hun får dem scannet, det er nok meget fornuftigt, men jeg tror virkelig ikke de er snittede...

Lena og Peter

Citat fra: tosse-ilderen Dato 27. Marts 2010, kl. 21:45
Men er helt vildt glad hvis de ikke er snittet for har anmodet om hvis jeg skulle have dem hjem igen at de ikke skulle snittes,
For kunne godt tænke mig og indføre dem i mit avl.

Jeg har lige tre spørgsmål... hvis det ikke gør noget..  ;)

1: Har de været til scanning og hvordan gik det?
2: hvad er det for en byld der er på det første billede?
3: Billede to kunne godt ligne en angora. Er det det?


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hvor ser du en byld henne på billed 1??

Lena og Peter

#25
Citat fra: A_M_T Dato 30. Marts 2010, kl. 19:49
Hvor ser du en byld henne på billed 1??

Det kan godt være det ikke er en byld, men ved ikke helt hvad det er.. Derfor spørgsmålet


Anne

Det er da bare et hår der krøller hen og kaster skygge! Tæver i løb kan godt komme til at dryppe lidt på maven af sig selv så hårene bliver våde og klistrer sammen. Det er der inte unormalt i.