Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Sååå kom de endelig - hele flokken og 2 hvalpe

Startet af Dark Crystal Ferret, 30. Juli 2011, kl. 20:08

Dark Crystal Ferret

Så fik jeg endelig taget nye billeder af alle 10 dyr. 8 voksne (vores egne) og 2 hvalpe.
Det tog mig så også kun fra kl 10 i morges og til kl 16 i eftermiddag at få dem alle sammen med!!

Men værsgo her har i en billede storm af vores dyr. Og NU mangler der ikke nogen

Tror jeg starter med pigerne og så får i drengene efterfølgerne og så hvalpene som jo ikke skal bo her så længe endnu.

Her er Emily Rose. Hun er ved at være i form igen efter pasning og pleje af hendes 3 børn. Dog generer det hende en smule (en stor smule måske endda) at de to snot unger stadig vil plage mælk hos hende lige så snart hun står stille nok til det.







Så er der Shiva som er blevet så mørk her i hendes sommerpels. Elsker dog hendes sorte snude.
Hun er også ved at falde godt på plads igen, efter at Fnug og Emily Rose er kommet tilbage i gruppen hos hende.





Vores yndige og smukke Fnug. Hun bliver mere og mere lys.. men har fået lidt gult i pelsen.
Hun er også ved at komme sig oven på fødslen og derefter at hun mistede de små igen. Det var en meget hård tid for os alle. Men nu vil hun bare lege og hygge med Emily Rose og Shiva, så er alt godt igen.











Emma.. Huset for altid største prinsesse pige. Elsker hendes prinsesse kurve, som hun mener hun har pertent på. Går op i sin pels som hun altid har gjort.. og ja, intet har ændret sig med hende. Hun er og bliver vores lille prinsesse.




Emma med hendes elskede cola flaske





Så er der den lille og altid så frække Felina. Heller intet har ændret sig her. Hun er bare som hun altid har været. Skide provokerende over for alt der ikke vil undersøges frivilligt, og lydløst oppe de steder hun ikke må. Hun blev så 3 år her i Juni. Men jeg har ikke vænnet mig helt til tanken om det er så længe siden jeg stod med hende i mine arme for første gang og vupti gik der lige 3 år.







Det var tøzerne. Så har vi drengene.

Tjalfe... hvad skal jeg sige mere?? Han er og bliver bare det mest specielle ilder dyr jeg nogensinde har randt ind i. Sød og glad.. små totalt mystiske måder at udføre alle sine unoder på, og alt i alt.. Bare DEJLIG!! Robert har fået et nyt udtryk hver gang vi ser nogen der laver noget de ikke havde tænkt helt igennem. Det er en "Tjalfe ting".. så det er huset nye udtryk om alt hvad var uklogt gjort både i tv og herhjemme.
Men smuk og dejlig er man da.. Og man VED det!!! Og elsker at drage nytte af man kan sno enhver om sin klo.










Tjalfe har lært Yoga



Så var der også lige Pixel Lionheart.. Som sædvanlig så vil jeg ikke bruge billeder hvor hans albino øjne ligner små ildkugler.. så det er grunden til der aldrig er så mange af ham.
Men Pixel havde en stor stor dag i dag, kan jeg fortælle.
For første gang mens han har boet hos os, var han ude og lege med alle vores dyr – undtagen Emma og Felina (som stadig ikke kan sammen). Og hvor han nød det. Han båttede og trillede og hoppede og dansede rundt med de to små hvalpe i halen på ham. Det så så sjovt ud at jeg fik grineflip og fik cola i næsen. Han er så herlig den dreng, også selvom han stadig her lidt let til at blive forskrækket over høje lyde i nærheden af ham. Men da jeg så begynde at støvsuge med 8 dyr om benene på mig, så ville han altså fange den støvsuger alligevel. Og så skulle den dælme også have en omgang. Så var mad mor flad af grin igen.




Så er der Micko.. Der blev desværre kun et profil billede af ham denne gang. Men han er dog med..
Grunden er han som han plejer vil ned igen.. og han ikke kan stå stille 2 sek uden han skal hoppe rundt og te sig som en tosset.
Men her er hvad der blev af ham.

Grim Grimmere Micko..



De to hvalpe kom der også lidt af..

Her Mariposa som flytter i nyt hjem her den 19 August.







Og her Eliose som også flytter her i August..










Og så lidt fælles billeder..

De tre veninder Fnug, Shiva og Emily Rose





Emily fortæller en god joke og Shiva griner



Emily og Fnug





Fnug der står og drikker og Pixel der kommer forbi og siger hej for første gang(det er kattemælk i skålen som de får lige nu fordi de fæller meget)



Far og datter (Micko og Mariposa)



Sådan ser det ud når farmand kommer hjem og alle "børnene" byder ham velkommen hjem
Fnug bagerst – har du købt noget med hjem til mig far, har du??



Det var det..

Dyrenørden

Dejlige billleder synes især det første med Fnug, Shiva og Emily Rose sammen er rigtig godt!


Lena og Peter

Dejlige billeder... Glæder mig til at hilse på de fleste... kun 14 dage til...  :dans:

Shamua

Dejlige billeder :) Du har sku nogle fine tøser :) ... Jeg får jo helt lyst til at lave et tilsvarende nummer med mine egne dyr :fnis: ... (Havde egentlig fået taget billeder, er bare for doven til at gøre resten :P)

Vh. Marianne

Louise V

Sikke nogen gode billeder  <3
Tjalfe er jo bare yndlings han har de sødeste øjne  :love:

men de andre er godt nok også smukke  <3

Dark Crystal Ferret

Dyrenørden: Jamen jeg elsker også bare billedet af de tre piger sammen. Bedste veninder, og det ser sjovt ud som de ligger med hver deres farve.

Ilderbanden: Du kan tro vi også glæder os  :dans:

Shamua: Jamen du må bare igang så.. Men vær du glad for du ikke har 10 dyr at tage billeder af. Jeg havde hovedpine og var helt smaddret efter at have taget billeder og redigeret dem resten af aftenen  :lol: Der er ikke verdens letteste opgave at tage billeder af 10 over glade dyr (syndes i øvrigt også BAWA mangler en tråd med alle sine dyr  :P )

Louise V: Tjalfe er bare så dejlig ja.. elsker at se de billeder hvor han ligger og sover helt fredsfyldt og ser så nuser ud. Mors lille øjesten  :love: - og ja, hans øjne er så søde. Det blik kan få mig til næsten hvad som helst  :-$ - hvad han også ved og benytter sig godt :lol:

Bawa

Sikke nogle dejlige billeder. Er glad for at du har gidet at tage dig tid til at få billeder af alle sammen denne gang :)
Mangler jeg at vise billeder af mine dyr? *suk* ........ Jamen den tråd må du/i have til gode lidt endnu, for mit kamera er på ferie, hehe.

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Bawa Dato 31. Juli 2011, kl. 19:23
Sikke nogle dejlige billeder. Er glad for at du har gidet at tage dig tid til at få billeder af alle sammen denne gang :)
Mangler jeg at vise billeder af mine dyr? *suk* ........ Jamen den tråd må du/i have til gode lidt endnu, for mit kamera er på ferie, hehe.

Jaaaah. det er da længe siden vi har set noget rigtig til dem :P
Men er glad for du kunne lide billederne, selvom dyrene jo ikke er de kønneste for tiden.

Bawa

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 31. Juli 2011, kl. 20:56
Citat fra: Bawa Dato 31. Juli 2011, kl. 19:23
Sikke nogle dejlige billeder. Er glad for at du har gidet at tage dig tid til at få billeder af alle sammen denne gang :)
Mangler jeg at vise billeder af mine dyr? *suk* ........ Jamen den tråd må du/i have til gode lidt endnu, for mit kamera er på ferie, hehe.

Jaaaah. det er da længe siden vi har set noget rigtig til dem :P
Men er glad for du kunne lide billederne, selvom dyrene jo ikke er de kønneste for tiden.
Tja, sådan er det også herhjemme. Den eneste der ser nogenlunde ud er Kaya :S