Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

En sød tøset historie :)

Startet af Metnil, 17. Juli 2009, kl. 22:20

Metnil

Historien om syersken. 




En dag sad en syerske og syede nær bækken, da hendes fingerbøl pludselig faldt i vandet.

Da hun skreg op, kom Gud til hende og spurgte, 'Mit kære barn, hvorfor græder du?'

Syersken fortalte, at hendes fingerbøl var faldet i vandet, og at hun behøvede det for at hjælpe sin mand til at tjene til livets ophold.

Gud sænkede hånden ned i vandet og tog et fingerbøl op i guld indsat med perler.

'Er dette fingerbøl dit?' spurgte Gud.

'Nej,' sagde syersken.

Gud sænkede igen hånden ned i elven og fandt et sølvfingerbøl med safirer.

'Er dette fingerbøl dit?' spurgte Gud.

Igen sagde syersken nej.

Gud undersøgte bunden af bækken igen og fandt et fingerbøl af blik.


'Er dette fingerbøl dit?' spurgte Gud.

'Ja,' sagde syersken.

Gud blev så glad for kvindens ærlighed, at han lod hende beholde alle tre fingerbøl, og kvinden drog glad hjem.

Nogle år senere gik syersken tur langs bredden af bækken med sin mand, da han pludselig trådte forkert og faldt ud i vandet og forsvandt.

Da hun skreg om hjælp dukkede Gud op igen. 'Hvorfor græder du, mit barn,' sagde Gud.


'Å Gud, min mand er faldet i bækken!'

Gud rakte ned i bækken og kom op igen med George Clooney.

'Er dette din mand?' spurgte Gud.

'Ja,' græd syersken.

Gud blev skuffet. 'Du lyver! Det er en synd!'

Syersken forklarede, 'Åh, tilgiv mig min Gud, det er en misforståelse'.
Jeg tænkte, hvis jeg havde sagt nej til George Clooney, havde du måske trukket Brad Pitt op næste gang. Hvis jeg sagde nej til ham, ville du hente min
mand op. Havde jeg så sagt ja, ville du give mig alle tre. Gud, jeg har ikke det bedste helbred og kunne ikke tage vare på alle tre mænd, så det er DERFOR, jeg sagde ja til George Clooney.

Og Gud lod hende beholde ham.



Moralen i denne historie: Når en kvinde lyver, er det for en god
og ærlig grund, og til bedste interesse for andre.

Det var vores historie, og vi tror på den!.

Hilsen,
Alle os kvinder.   :P


tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill

Jeg opgav ved ordet 'gud'. Kan ellers godt lide fantasy, men det var for overdrevet.

Soelberg`s SUN ferret


PiaLyng