Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

BLIVE WEEKEND!

Startet af nok, 22. Oktober 2009, kl. 23:12

nok

på lørdag eller søndag skal jeg snakke med mine forældre om seriøst at få ilder :D !
og min far har været meget meget intresseret her på det sidste, og vil gerne ud og møde ilder osv :D !

så for måske lov til at få en lørdag :D !

hvis har nogle tricks en dreng på 17 med hængerøv og hue kan bruge så sig til :D

lille_jill

At det kan fremsætte dine følsomme sider at have et dyr at knytte dig til :)

nok

hehe :) ..
tak, håber bare at jeg for lov :D

PiaLyng

men husk!
Tag ud og besøg en med ildere - Og ved der er plads til flere til Træffet i næstved den 5. December, hvor du kan tage dine forældre med og se og lege med MANGE ildere :).

PiaLyng

Men held og lykke med at overtale dem :D

Anne

At det er godt for dig at få ansvar for noget andet end dig selv (hvilket en ilder i høj grad kræver).
Hvis du bor hjemme kan du også sige at du kommer til at rydde mere op, for man er nødt til at have nogenlunde styr på hvad der ligger på gulvet når man ahr ilder så de ikke kommer i noget de ikke skal (nogle af os formår at rode alligevel, men det skal du ikke sige!).

nok

ja har sagt det, og min far syntes"det er en fantastisk idee! :D

PiaLyng

Citat fra: Anne Dato 22. Oktober 2009, kl. 23:23
At det er godt for dig at få ansvar for noget andet end dig selv (hvilket en ilder i høj grad kræver).
Hvis du bor hjemme kan du også sige at du kommer til at rydde mere op, for man er nødt til at have nogenlunde styr på hvad der ligger på gulvet når man ahr ilder så de ikke kommer i noget de ikke skal (nogle af os formår at rode alligevel, men det skal du ikke sige!).

Mere rod - flere gemmesteder :P
Men det er så noget man undlader at nævne.

nok

hvis jeg skal være ærlig tror jeg ikk den gemmer sig i mere end 5 sec, før vores kat carlo har været henne og lege med den :D ..

-måske osse lige vise at han er en stor hankat(selv om er 2 måneder)